موضوعات داغ

پیش‌فروش هونگچی EH7 و EHS7 با قیمت حدود ۵۰ هزار یورو در اروپا آغاز شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

در ۱۴ اکتبر، در نمایشگاه خودرو پاریس، هونگچی پیش‌فروش سدان EH7 و شاسی بلند EHS7 را برای بازار اروپا آغاز کرد. هر دو خودرو بخشی از طرح هونگچی نیو انرژی هستند و از پلتفرم FME استفاده می‌کنند.

در حال حاضر، تنها یک نسخه از هر کدام ارائه خواهد شد. سدان EH7 با قیمت ۴۹۹۹۹ یورو (۵۴۶۵۰ دلار) و شاسی بلندEHS7 با قیمت ۵۳۹۹۹ یورو (۵۹۰۰۰ دلار) پیش‌فروش می‌شوند. در چین پنج نسخه از EH7 با قیمت معادل ۳۲۴۰۰ تا ۴۳۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد. EHS7 هنوز در چین عرضه نشده است.

EH7 یک سدان برقی اندازه متوسط تا بزرگ با ابعاد ۱.۴۹/۱.۹۱/۴.۹۸ متر و فاصله محوری ۳ متر است. EHS7 نیز با ابعاد ۱.۶۸/۱.۹۵/۴.۹۲ و فاصله بین دو محور ۳ متر به همان اندازه بزرگ است.

هونگچی

هر دو خودرو دارای فضای داخلی مشابهی هستند و از پنل ابزار ۶ اینچی و نمایشگر چندرسانه‌ای ۱۵.۵ اینچی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ بهره می‌برند. یک نمایشگر هدآپ/واقعیت افزوده نیز در کابین وجود دارد.

هر دو نسخه تک‌موتوره از یک موتور الکتریکی ۲۵۳ کیلوواتی در محور عقب استفاده می‌کنند، در حالی که نسخه‌های دوموتوره یک موتور ۲۰۲ کیلوواتی اضافی در محور جلو دارند. حداکثر گشتاور نسخه دوموتوره ۷۵۶ نیوتن متر است، که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه را برای EH7 فراهم می‌کند. EH7 با بسته‌های باتری ۷۵، ۸۵ و ۱۱۱ کیلووات ساعتی و برد حرکتی ۶۰۰ تا ۸۲۰ کیلومتر قابل سفارش است. احتمالاً EHS7 همان ظرفیت باتری را با برد کمتر ارائه می‌دهد. شارژ سریع این خودروها از ۳۰ تا ۸۰ درصد فقط ۱۷ دقیقه طول می‌کشد.

با وجود آغاز پیش‌فروش در اروپا، هنوز زمان تحویل این مدل‌ها به مشتریان مشخص نیست. هر دو خودرو پیش از این در گودوود نیز به نمایش درآمده بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد