موضوعات داغ

پیش ثبت نام خودرو میتسوبیشی اوتلندر توسط نمایندگی ۱۰۰۳ تلاش خودرو ایرانیان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در پی اعلام آغاز پیش ثبت نام خودروهای وارداتی از جمله میتسوبیشی اوتلندر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی توسط شرکت آرین موتور پویا، این شرکت در نظر دارد نسبت به عرضه خودروی اوتلندر از برند میتسوبیشی از طریق سامانه مورد نظر اقدام نماید. لذا عموم افراد واجد شرایط میتوانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های منتخب تا تاریخ 05/08/1403 و انجام سایر امور مرتبط بر اساس اطلاعیه مذکور اقدام و نسبت به ثبت درخواست و انجام فرآیند پیش ثبتنام از روز چهارشنبه مورخ 02/08/1403 لغایت پایان روز دو شنبه مورخ 07/08/1403 به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت ir.saleauto://https اقدام نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، با مراجعه به نمایندگی ۱۰۰۳ تلاش خودرو ایرانیان، ضمن دریافت خدمات مشاوره توسط کارشناسان مجرب، کلیه مراحل ثبت نام خودروی میتسوبیشی اوتلندر را در این مجموعه به صورت غیر حضوری و با خیالی آسوده انجام دهند. در این طرح میتسوبیشی اوتلندر با مدل ۲۰۲۳ و با نسخه H-LINE با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه خواهد شد. گفتنی است جریمه دیرکرد تحویل این خودرو ۱۲ درصد سالانه محاسبه خواهد شد.

نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳

نگاهی به مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳

اوتلندر ۲۰۲۳ از یک پپیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد. این موتور پرقدرت توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار نیرو و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس انتخابی برای انتقال این قدرت، یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک است که امکان تعویض دستی دنده‌ها را نیز فراهم می‌آورد.

جالب اینکه میتسوبیشی در راستای کاهش مصرف سوخت و انتشار آلایندگی، یک سیستم هیبریدی خفیف نیز بر روی این پیشرانه نصب کرده است. این سیستم که البته توان محرکه اصلی را از موتور بنزینی دریافت می‌کند، از یک موتور الکتریکی کوچک برای تقویت گشتاور در لحظات اولیه شتاب‌گیری بهره می‌برد.

در بخش ایمنی و امنیت سرنشینان، اوتلندر جدید مجهز به شش کیسه هوای ایمنی است که در صورت بروز تصادف، از سرنشینان در برابر آسیب‌های جدی محافظت می‌کنند. سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش نیز کمک می‌کنند تا خودرو در شرایط نامساعد آب و هوایی و جاده‌ای تعادل خود را حفظ کرده و از لغزش‌های ناخواسته جلوگیری شود.

فضای داخلی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳

از دیگر تجهیزات ایمنی پیشرفته در این خودرو می‌توان به رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب اشاره کرد. این سیستم‌های کمکی باعث می‌شوند راننده به طور کامل از وضعیت اطراف خودرو آگاه بوده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود.

علاوه بر امکانات ایمنی، میتسوبیشی اوتلندر 2024 در زمینه آسایش سرنشینان و امکانات رفاهی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند دستی و خودکار، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال، چندین حالت رانندگی قابل انتخاب، ورود بدون کلید، سنسور نور، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی و نمایشگر اطلاعات جلوی راننده یا هدآپ دیسپلی، تنها گوشه‌ای از امکانات رفاهی این شاسی‌بلند پرآوازه محسوب می‌شوند.

ثبت نام خودرو میتسوبیشی اوتلندر توسط نمایندگی ۱۰۰۳ تلاش خودرو ایرانیان

راه‌های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا تکمیل فرایند ثبت‌نام، علاقه‌مندان می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانی talashkhodro.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس حاصل کنند. همچنین مراجعه حضوری به نمایندگی ۱۰۰۳ در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو، ضلع جنوب غربی، پلاک 60 یا شعبه تلاش خودرو در تبریز به نشانی ولیعصر، تقاطع ایرادکی به سمت فلکه بارنج روبروی اداره پست امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش نیز می‌توان با شماره ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ تماس گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد