موضوعات داغ

آریزو 8 جدید معرفی شد، چری Fulwin A8L C-DM با قیمت پایه 1 میلیارد تومان در چین + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

این خودرو، چری Fulwin A8L C-DM نام دارد که جانشین Fulwin A8 به شمار می‌آید و بخشی از سری Fulwin A8 C-DM است. این مدل با طراحی جدید در قسمت جلو و عقب و بدنه‌ای کشیده‌تر عرضه می‌شود و از سیستم پلاگین هیبریدی 1.5T بهره می‌برد. عرضه رسمی آن برای اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است. این خودرو در واقع نسخه جدید فونیکس آریزو 8 بوده که در ایران توسط شرکت مدیران خودرو عرضه گردیده است.

چری Fulwin A8

برای مقایسه، سری فعلی Fulwin A8 که در بازار موجود است (شامل Fulwin A8 و Fulwin A8 Voyage Edition) در بازه قیمتی ۱۰۹,۹۰۰ تا ۱۴۶,۹۰۰ یوان (حدود ۱۵,۴۰۰ تا ۲۰,۶۰۰ دلار آمریکا) عرضه می‌شود. در ماه سپتامبر، ۲۴۷۱ دستگاه از Fulwin A8 به فروش رسید.مدل Fulwin A8L C-DM ماه گذشته توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ثبت شده بود.

آریزو 8 جدید

طراحی خارجی

در بخش خارجی، Fulwin A8L C-DM با جلوپنجره‌ای هشت‌ضلعی و تزیینات نقطه‌ای در قسمت جلو عرضه می‌شود. چراغ‌های جلویی باریک دیگر به جلوپنجره متصل نیستند.

در قسمت عقب، تغییر قابل توجهی دیده می‌شود؛ لوگوی "CHERY" جای خود را به "FULWIN" داده و شکل چراغ‌های عقب تغییر کرده است. نوارهای بازتاب‌دهنده نیز به دو طرف سپر اضافه شده‌اند. سیستم اگزوز همچنان به صورت مخفی طراحی شده است.

نمای جانبی خودرو تغییری نداشته و دستگیره‌های در معمولی و رینگ‌های چند پره بر روی آن نصب شده‌اند. این خودرو با رینگ‌های ۱۷ یا ۱۸ اینچی عرضه می‌شود. همچنین، پلاکی با عنوان "گارانتی مادام‌العمر" به شیشه کوچک پشت درب‌های عقب اضافه شده است.

طول، عرض و ارتفاع Fulwin A8L C-DM به ترتیب ۴۷۹۰/۱۸۴۳/۱۴۸۷ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن ۲۷۹۰ میلی‌متر است که ۱۰ میلی‌متر از مدل Fulwin A8 بیشتر شده، اما سایر ابعاد تغییر نکرده است. وزن خالص خودرو بین ۱۷۳۰ تا ۱۷۷۰ کیلوگرم متغیر است. همچنین، رنگ بدنه جدیدی به نام "سبز بامبوی خاکستری" نیز ارائه می‌شود.

Fulwin A8L C-DM

مشخصات فنی

Fulwin A8L C-DM همچنان از سیستم هیبریدی الکتریکی "Kunpeng Super Performance C-DM" چری بهره می‌برد که شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی است. حداکثر قدرت موتور ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر است. باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت ۱۸.۶۷ کیلووات ساعت که توسط شرکت Gotion High-tech تأمین می‌شود، برد خالص الکتریکی ۱۰۶ کیلومتر را تحت شرایط تست CLTC ارائه می‌دهد. حداکثر سرعت خودرو ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است.

در حال حاضر، اطلاعاتی از فضای داخلی خودرو منتشر نشده است؛ ما به دنبال اطلاعات بیشتری خواهیم بود!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد