موضوعات داغ

رودشو و تست درایو خودرو اسکای ول ET5 در نیایش مال تهران

عکس مطلب اول

گروه نبکا به تازگی دو دستگاه خودرو اسکای ول ET5 را به نیایش مال تهران آورده است. یکی از آن‌ها برای نمایش و بازدید از نزدیک و دیگری برای تست در خیابان‌های اطراف در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. برای تست این خودرو می‌توان هم به صورت حضوری با مراجعه به نیایش مال، و هم به صورت غیرحضوری از طریق نوبت‌گیری اینترنتی با مراجعه به آدرس https://nebkaev.ir/test-drive/ اقدام کرد.

- همراه داشتن گواهینامه در روز تست درایو الزامی است.

- تست درایو فقط در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه انجام می‌شود.

- ساعت تست درایو بین ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر است.

- حضور در مکان تست درایو با حداکثر یک نفر همراه امکان‌پذیر است.

- آدرس محل برگزاری: بزرگراه نیایش، تقاطع جنت‌آباد، نیایش مال، طبقه همکف، کارشو خودرو برقی نبکا.

اسکای‌ول ET5

اسکای ول یک برند چینی متعلق به شرکت بزرگ اسکای ورث است که مدل ET5 را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. به دنبال صادرات ET5 به کشور، نبکا وظیفه مونتاژ و عرضه این کراس اوور تمام برقی را بر عهده گرفته است.

ای‌تی۵ ظاهری جذاب و مقبول داشته و کابین جادار مجهز آن، آسایش سرنشینان را در طول سفرهای کوتاه و طولانی تضمین می‌کند. این ماشین به یک پیشرانه تمام برقی تک موتوره مجهز است که ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور داشته و روی چرخ‌های جلو به حرکت درمی‌آید. اسکای ول ET5 می‌تواند به سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا صد را در مدت‌زمان کمتر از ۱۰ ثانیه مدیریت کند.

باتری ۷۲ کیلووات ساعتی این خودرو به سیستم بازیابی انرژی ترمز مجهز بوده و در صورت شارژ کامل می‌تواند مسافتی حدود ۵۲۰ کیلومتر را بدن هیچ دردسری طی کند. این باتری با استفاده از کابل شارژ سریع در عرض ۳۵ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد شارژ می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد