موضوعات داغ

تخفیف 20 درصدی خرید حضوری 21 محصول ایران دوچرخ در سراسر کشور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ایران دوچرخ از ارائه تخفیف 20 درصدی خرید حضوری بیست و یک مدل موتورسیکلت در عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور خبر داد.

با گسترش نفوذ موتورسیکلت در حمل و نقل خانواده به خصوص در کلانشهرها، شرکت ایران دوچرخ از اجرای طرح فروش با تخفیف محصولات خود خبر داد.

بنابراعلام شرکت ایران دوچرخ، بیست و یک محصول تولیدی این شرکت با تخفیف 20 درصدی در دسترس خریداران حضوری قرار خواهد گرفت.

شرکت ایران دوچرخ این طرح فروش را در عاملیت‌های مجاز سراسر کشور از روز 28 آبان ماه کلید می‌زند.

طرح فروش نقدی محصولات ایران دوچرخ باتوجه به تنوع محصولات و تخفیف 20 درصدی، فرصت مناسبی است تا متقاضیان بتوانند نسبت به خرید موتورسیکلت اقدام کنند.

شرکت ایران دوچرخ زمان پایان این طرح را 30 آبان ماه سال جاری اعلام کرده است.

نکته مهم در این طرح، ارائه تخفیف 20 درصدی به خریداران حضوری در عاملیت‌های مجاز ایران دوچرخ در سراسر کشور است.

شهرهای تهران، شهر رباط کریم، اندیشه، کرج، ملارد، نظرآباد، آبیک، قزوین، تاکستان، بوئین زهرا، الوند، اراک، کمیجان، دهلران، آبدانان، اردبیل، بجنورد، مشهد، بیرجند، بندرعباس، رشت، آستارا، رستم، تایباد، فومن، خشک‌بیجار، املش، لاهیجان، زنجان، ابهر، قیدار، آباده، لردگان، اهواز، گتوند، تبریز، میاندوآب، سمنان، بروجرد، ازنا، همدان، سنندج، رامسر، اصفهان و گلپایگان از جمله شهرهایی است که با میزبانی از عاملیت مجاز ایران دوچرخ، به ارائه تخفیف 20 درصدی به خریداران می‌پردازند.

موتورسیکلت آرشیا و آزما 125هندلی، موتورسیکت آرشیا و آزما 125 استارتی، موتور سیکلت آرشیا و آزما 125 S، موتورسیکت آرشیا و آزما 150 S، موتورسیکلت آرشیا و آزما 150 Sتیپ 3، موتورسیکلت آرشیا و آزما 150 S تیپ4، موتورسیکلت آرشیا و آزما 200 S تیپ3، موتورسیکلت آرشیا و آزما 200 S تیپ4، موتورسیکلت ایردوکو 10 B با دزدگیر، سه چرخه برقی در دو تیپ یک و دو، موتورسیکلت KTP 200 PRO و معمولی، موتورسیکلت جیران 305، موتورسیکلت جیران 309، موتورسیکلت AVA کلیلک 150، موتورسیکلت CAPTAIN، موتورسیکلت DS 200، موتورسیکلت وترانو با کیلس، موتورسیکلت تریل X2 و موتورسیکلت تریل 230، بیست و یک موتورسیکلت ایران دوچرخ است که با تخفیف 20 درصدی در عاملیت‌های مجاز این شرکت عرضه می‌شود.

یادآور می‌شود که محصولات فوق در کلاس‌های مختلف از اسکوتر و سه چرخه تا موتورسیکلت‌های تریل قرار دارد.

برای دریافت اطلاعات فنی و تصاویر محصولات می‌توانید به وبسایت گروه بهمن www.bahman.ir مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد