موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی ونوسیا V-Online مکث موتور با تحویل 3 ماهه + جدول مهر 1403

عکس مطلب اول

مکث موتور در بخشنامه جدید، از شرایط فروش کراس اوور ونوسیا وی آنلاین رونمایی کرد. این ماشین در طرح فروش فوری با قیمت قطعی 2.245.300.000 به فروش می رسد.

طرح فروش فوری ونوسیا وی آنلاین از تاریخ 26 مهرماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. پس از ثبت‌نام و تأیید واریز وجه، خودروها پس از 90 روز کاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

جدول شرایط فروش فوری ونوسیا وی آنلاین در مهرماه 1403

نام خودروونوسیا V-Onlile
قیمت پایه1.762.259.334 تومان
قیمت مصرف کننده2.245.300.000 تومان
موعد تحویل90 روز کاری

مروری بر مشخصات ونوسیا V-Online

کراس اوور وی آنلاین محصول سال 2023 بوده و ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد. این ماشین شامل امکانات رفاهی و ایمنی متنوع بوده و جزو خودروهای لوکس و پیشرفته به حساب می‌آید.

وی آنلاین در زیر کاپوت خود به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که 188 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور دارد. این مشخصات از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو وارد شده و ماشین را به حرکت می‌اندازد. کراس اوور مکث موتور برای پیمودن صد کیلومتر مسافت با سرعت ترکیبی، حدود 6.6 لیتر بنزین می‌سوزاند.

وی آنلاین در بخش ایمنی به شش کیسه هوا و همین‌طور سیستم‌های ترمز ضدقفل و توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، رادار نقطه کور، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم هشدار برخورد از جلو مجهز است. کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین 360 درجه، نمایشگر 24 اینچی یکپارچه شامل پنل اطلاعات سرگرمی و پنل پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه جداگانه برای ردیف عقب، تریم چرمی کابین، 8 عدد بلندگو، نورپردازی محیط، پد شارژ بیسیم و سقف شیشه‌ای فتوکرومیک مهم‌ترین تجهیزات رفاهی ونوسیا V-Online هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد