موضوعات داغ

نگاهی به سرویس خودرو در محل برای محصولات فونیکس؛ روش ثبت درخواست و خدمات آن

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خدمات پس از فروش فونیکس شاخص ارزشمند و تاثیرگذاری برای مشتریان در سراسر کشور است. تعهد فونیکس به پاسخگویی سریع، گارانتی‌های طولانی مدت و دسترسی آسان، آن را به برندی مورد اعتماد در بازار خودرو تبدیل کرده است.

فونیکس با نزدیک به 100 مرکز خدمات پس از فروش و خدمات ویژه‌ای مانند سرویس در محل، گارانتی بی‌نظیر 7 ساله که خدمات متعددی را پوشش می‌دهد، موقعیت خود را به عنوان پرچمدار ارائه سرویس‌های لوکس و برتر در صنعت خودروی کشورمان برجسته کرده است.

سرویس‌های اداوری فونیکس

به جهت بالا بردن عمر مفید خودروها و آسودگی خیال مشتریان، سرویس‌های دوره‌ای از سوی برند فونیکس در نظر گرفته شده که به طور مرتب تا زمان گارانتی 5 ساله (یا 150 هزار کیلومتری) و 7 ساله (یا 200 هزار کیلومتری) شامل بازدیدها و آچارکشی‌ها، تعویض قطعات مصرفی و ... در فواصل زمانی معین انجام می‌شود.

سرویس در محل (HOME SERVICE)

هوم سرویس یا همان سرویس در محل ابتکار جدید برند فونیکس است. این سرویس به مشتریان امکان می‌دهد تا بازبینی خودروها را در مکان و زمان مدنظر خود انجام دهند.

هدف اصلی این سرویس صرفه‌جویی در وقت و افزایش راحتی مشتریان در دریافت خدمات خودرویی است. با توجه به اینکه خدمات در محل مشتری توسط کارشناسان فنی ماهر انجام می‌شود، این امکان برای مشتریان وجود دارد که تمامی سوالات و مشکلات خود را به‌طور مستقیم مطرح کرده و از نتایج رضایت‌بخش و دقیق برخوردار شوند.

مهم‌ترین نکته در ارائه این سرویس، عدم نیاز به پرداخت هزینه از سوی مشتریان است و خدمات سرویس در محل به صورت رایگان انجام می‌شود و هزینه ایاب و ذهاب تکنسین‌ها جهت انجام سرویس در محل به عهده شرکت مدیران خودرو است.

این سرویس ویژه در حال حاضر در شهر تهران فعال شده و به زودی استان‌ها و شهرهای مختلف کشور به خصوص کلانشهرها نیز تحت پوشش سرویس در محل قرار می‌گیرند.

اعزام تیم مجرب و مجهز متخصصان

خدمات در محل با استفاده از خودروی تیگو 8 انجام می‌شود. این خودرو به طور کامل با تمامی ابزارهای مورد نیاز برای سرویس‌دهی تجهیز شده است و شامل دستگاه‌های ساکشن، کمپرسور باد، تورک متر، جک هیدرولیکی، ابزارهای شارژی و اقلام حفاظتی برای خودرو مانند کاورهای جلوپنجره و گلگیر و.. است.

کلیه بازدیدها از قبیل بازدید سیستم روشنایی خودرو، بازدید سیستم تهویه، بازدید نشتی سیالات از قسمت‌های مختلف خودرو ، بازدید عملکرد برف پاک کن‌ها و شیشه شور، بازدید زاویه چرخ‌ها، بازدید عملکرد سیستم ترمز خودرو، کلیه بازدیدها و آچارکشی های مورد نیاز طبق جدول سرویسهای ادواری مندرج در دفترچه راهنمای خودرو انجام می‌شود و درصورتی که ایرادی در هر یک از مکانیزم‌های خودرو توسط سرویسکار مشاهده شود، ایراد فنی در محل مشتری برطرف شده و در صورت عدم امکان رفع ایراد در محل مشتری خودرو جهت بررسی دقیق تر به نمایندگی مجاز ارجاع می‌شود.

سرویس‌های ادواری توسط متخصصان مجرب و آموزش‌دیده انجام می‌شود و بالاترین کیفیت و دقت را با کمترین اثرات زیست‌محیطی تضمین می‌کند.

نحوه درخواست سرویس در محل

برای استفاده از هوم سرویس، مشتریان باید به سایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir یا اپلیکیشن مراجعه کنند و با ورود به منوی خدمات پس از فروش و قسمت نوبت دهی، درخواست سرویس در محل را ثبت کنند.

کارشناسان قسمت برنامه‌ریزی سرویس در محل 24 ساعت قبل از تاریخ رزرو سرویس، جهت انجام هماهنگی نهایی و اخذ آدرس، با مشتریان محترم تماس حاصل خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد