موضوعات داغ

قیمت جدید محصولات بهمن موتور اعلام شد + جدول مهر 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به تغییرات اخیر در بازار خودرو و تغییرات نرخ ارز، قیمت‌های جدید محصولات بهمن موتور به صورت غیر رسمی منتشر شده است.

این تغییرات از مهرماه ۱۴۰۳ اجرایی شده و شامل افزایش‌هایی نسبت به قیمت‌های پیشین است. این اقدام در راستای تنظیم بازار و تعدیل نرخ‌های فروش کارخانه‌ای صورت گرفته است. در جدول زیر، قیمت جدید برخی از محصولات این شرکت به‌طور دقیق آورده شده است:

جدول قیمت محصولات گروه بهمن مهر 1403

ردیف نام محصول بهای فروش درب کارخانه (ریال)
۱ فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) ۱۲,۶۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۲ فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) ۱۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۳ فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ (۵ نفره) ۱۳,۹۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۴ فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ (۷ نفره) ۱۴,۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۵ دیگنیتی پرایم ۱۳,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۶ ریسپکت دو ۱۰,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

در لیست جدید قیمت قیمت فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) با قیمت ۱۲ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال و فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ (۷ نفره) با قیمت ۱۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال در بازار عرضه می‌شود. محصول دیگر بهمن موتور، دیگنیتی پرایم، نیز با قیمت ۱۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال به فروش می‌رسد. در همین حال، ریسپکت دو که یکی از محصولات جدید بهمن موتور است، با قیمت ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال عرضه می‌شود.

نکته‌ای که در این تغییرات باید به آن توجه داشت، این است که قیمت‌های جدید تنها برای کسانی که از این به بعد ثبت سفارش می‌کنند اعمال می‌شود و مشتریانی که قبلاً خرید خود را انجام داده‌اند و در حال تکمیل وجه هستند، شامل این افزایش قیمت نخواهند شد.

همچنین، لازم به ذکر است که قیمت‌های فوق مربوط به بهای فروش درب کارخانه می‌باشد و جهت محاسبه قیمت نهایی برای مصرف‌کننده، هزینه‌های اضافی مانند مالیات ارزش افزوده، عوارض بیمه، هزینه‌های مربوط به شماره‌گذاری و غیره به این مبلغ افزوده می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد