موضوعات داغ

نمایش لاماری ایما هیبریدی در مجتمع تجاری اپال توسط تلاش خودرو ایرانیان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به تازگی نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان جهت آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به محصول جدید لاماری ایما هیبرید، اقدام به برگزاری کارشو در مجتمع تجاری اپال واقع در طبقه GB کرده است. در همین راستا علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند همه روزه حتی روزهای تعطیل، از ساعت 11 الی 22 به کارشو این نمایندگی مراجعه کنند و ضمن بازدید حضوری از خودرو لاماری ایما، از خدمات مشاوره رایگان و توسط کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه بهره‌مند شوند و اقدام به پیش ثبت نام آن کنند.

شایان ذکر است آن دسته از علاقه‌مندان که قصد خرید خودرو لاماری ایما هیبریدی را دارند، می‌توانند حین بازدید حضوری از خودرو در کارشو مرکز خرید اپال، فرآیند پیش ثبت نام و خرید خودرو را در محل کارشو انجام دهند. در این صورت جهت عقد قرارداد می‌بایست به نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان در سعادت آباد تهران که فاصله نزدیکی با مرکز تجاری اپال دارد، مراجعه نمایند. شایان ذکر است قیمت لاماری ایما هیبریدی یک میلیارد و نهصد و نود و هشت میلیون تومان است.

لاماری ایما هیبریدی

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی (HEV)

لاماری ایما هیبریدی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی محرکه توسط گیربکس e-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو قادر است به حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و شتاب صفر تا صد آن حدود ۸.۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر به ۵.۳ لیتر می‌رسد. لاماری ایما هیبریدی با تنوع گسترده‌ای از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی عرضه می‌شود که ارزش قیمتی آن را توجیه می‌کند. این خودرو به شش ایربگ، سیستم‌های ایمنی ABS، EBD، ESP، HDC، HAC، TCS، HBA، TPMS، ایزوفیکس، و سیستم ایموبیلایزر مجهز شده است.

فضای داخلی

امکانات رفاهی

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن، چراغ خوشامدگویی و حافظه، صندلی راننده برقی با تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی شاگرد برقی با تنظیم ۴ جهته، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتالی پشت فرمان، دوربین‌های دید عقب و ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت، اتولایت، سیستم‌های هشدار ترافیک عقب، هشدار انحراف از خط و تغییر لاین، هشدار تصادف از جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس برای ردیف عقب، خروجی برق ۵ و ۱۲ ولت، پورت USB و سانروف پانورامیک اشاره کرد.

نمایش لاماری ایما هیبریدی در مجتمع تجاری اپال توسط تلاش خودرو ایرانیان

راه‌های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا تکمیل فرایند ثبت‌نام، علاقه‌مندان می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانی talashkhodro.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس حاصل کنند. همچنین مراجعه حضوری به نمایندگی 2103 در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو، ضلع جنوب غربی، پلاک 60 یا شعبه تلاش خودرو در تبریز به نشانی ولیعصر، فلکه بزرگ به سمت مسجد الصادق امکان‌پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش نیز می‌توان با شماره ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ داخلی‌های ۲۸۰ و ۲۸۱ تماس گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد