موضوعات داغ

شرایط فروش پیکاپ خان در ایران با تحویل 90 روزه + جدول مهر 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا فروش اولین پیکاپ خان در ایران را آغاز کرده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، قیمت قطعی این پیکاپ ۳۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است. مشتریان برای ثبت سفارش باید مبلغی معادل,۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش‌پرداخت اولیه واریز کنند. این مبلغ به عنوان بخش اول از کل قیمت خودرو محسوب شده و باقی‌مانده در قالب اقساط از مشتریان دریافت می‌شود.

مرحله دوم پرداخت شامل مبلغی معادل ۹,۰۰۰,۰۰۰،۰۰۰ ریال است که باید پس از ابلاغ زمان تحویل خودرو و پیش از صدور دعوت‌نامه توسط مشتریان پرداخت شود. مابقی مبلغ خودرو پس از این مراحل از طریق تسهیلات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین نکته در شرایط فروش پیکاپ خان، مربوط به تسهیلات ارائه شده است. مشتریان می‌توانند از تسهیلات با سود مشارکت ۱۸ درصد سالیانه بهره‌مند شوند. همچنین سود انصراف از این قرارداد نیز ۱۵ درصد سالیانه تعیین شده است. اگر خریداران پس از ثبت‌نام قصد انصراف داشته باشند، سود انصراف به آن‌ها تعلق می‌گیرد. در صورت تأخیر در تحویل خودرو، شرکت خودروسازی ایلیا موظف به پرداخت سود تأخیر ۱۹ درصد سالیانه خواهد بود.

تنوع رنگ‌های ارائه شده برای این خودرو نیز شامل مشکی، سفید، نقره‌ای، سبز خاکستری و قرمز است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا خودروی مورد علاقه خود را با رنگ دلخواه انتخاب کنند. زمان تحویل این خودرو نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل فرآیند پرداخت و ثبت‌نام نهایی اعلام شده است.

علاقه‌مندان به خرید سانگ یانگ موسو خان می‌توانند از طریق سایت رسمی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا ثبت‌نام خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که اولویت تحویل بر اساس ترتیب ثبت‌نام خواهد بود و ظرفیت فروش نیز محدود است. همچنین در صورت تکمیل ظرفیت، شرکت این امکان را دارد که فروش را به اتمام برساند یا شرایط جدیدی را برای دورهای بعدی فروش اعلام کند.

جدول شرایط فروش پیکاپ خان در ایران با تحویل 90 روزه ویژه مهر 1403

شرایط فروش پیکاپ خان جزئیات
قیمت قطعی ۳۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پیش پرداخت اولیه ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
مرحله دوم پرداخت ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (پس از ابلاغ زمان تحویل)
تسهیلات با سود مشارکت ۱۸٪ سالیانه
سود انصراف ۱۵٪ سالیانه
سود تأخیر در تحویل ۱۹٪ سالیانه
رنگ ها مشکی، سفید، نقره ای، سبز خاکستری، قرمز
زمان تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل فرآیند پرداخت
ثبت نام از طریق سایت رسمی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا
ظرفیت فروش محدود (اولویت بر اساس ترتیب ثبت نام)

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد