موضوعات داغ

حضور آمیتیس خودرو با نیسان سیلفی در نمایشگاه تبریز ۱۴۰۳

عکس مطلب اول

بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. این رویداد خودرویی مهم، بهترین فرصت برای خودروسازان و واردکنندگان کشور است تا از جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات خود رونمایی کنند.

آمیتیس خودرو یکی از عرضه‌کنندگان رسمی برند نیسان در کشور است که به عنوان زیرمجموعه‌ای از ایران روور فعالیت می‌کند. این شرکت با نیسان سیلفی پا به نمایشگاه تبریز می‌گذارد.

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی

سدان کامپکت و جمع و جور سیلفی در نسخه e-Power برای بازار کشور در نظر گرفته شده است. این ماشین هیبریدی در کلاس C قرار داشته و چهره مدرن و جذاب آن، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. کابین سیلفی نیز مطابق با طراحی‌های امروزی و با متریال باکیفیت ساخته شده است. نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی لمسی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی Bose با هشت عدد بلندگو، پد شارژ بی‌سیم، پورت USB، سانروف، سیستم کنترل پایداری، سیستم ABS به همراه EBD، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و سرپایینی، کروز کنترل هوشمند، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، اتوپارک، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از سمت جلو و عقب تنها بخشی از امکانات این ماشین به شمار می‌آیند.

سیلفی هیبریدی در زیر کاپوت به موتور بنزینی ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که به وسیله یک موتور الکتریکی پشتیبانی می‌شود. این پیشرانه نیمه برقی در مجموع ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قوای محرکه را از طریق گیربکس تک‌سرعته به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. سیلفی e-Power یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای موجود در بازار است و برای پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی تنها ۴ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد