موضوعات داغ

حضور شرکت پارس ساتر هوشمند با اشکودا در نمایشگاه تبریز

عکس مطلب اول

شهر تبریز از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ مهرماه میزبان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو است. شرکت‌های تولیدکننده، مونتاژکار و واردکننده بسیاری در این رویداد خودرویی بزرگ شرکت می‌کنند که از بین آن‌ها می‌توان به پارس ساتر هوشمند، اشاره کرد.

این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بزرگ ایران روور، محصولات اشکودا را در غرفه خود به نمایش می‌گذارد. کاروک و سوپرب، خودروهای جذاب اشکودا هستند که پارس ساتر برای نمایشگاه تبریز در نظر گرفته است.

اشکودا سوپرب

اشکودا سوپرب

سوپرب (Superb) یکی از جدیدترین و مجهزترین مدل‌های اشکودا به حساب می‌آید که اکثر فناوری‌ها و ویژگی‌های ایمنی خود را از گروه مادر خود، یعنی فولکس‌واگن گرفته است. این ماشین ظاهری بسیار تهاجمی و جوان‌پسند داشته و در نگاه اول قلب هر بیننده‌ای را به تپش درمی‌آورد. اما جذابیت این محصول تنها مربوط به ظاهر نمی‌شود. کابین خودرو نیز به شیوه مدرن و امروزی طراحی شده و آسایش کامل را به سرنشینان القا می‌کند. این سدان چکی به موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز بوده و از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه بهره می‌گیرد. حداکثر سرعت ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت، مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر، تعلیق جلو مک فرسون و تعلیق عقب مولتی لینک، از دیگر مشخصات فنی اشکودا سوپرب هستند.

اشکودا کاروک

اشکودا کاروک

کراس اوور کاروک (Karoq) یکی دیگر از محصولات وارداتی پارس ساتر هوشمند در نمایشگاه تبریز است. این ماشین نیز ظاهری جذاب و همه‌پسند داشته و کابین جادار و مجهز آن، آسایش و رفاه سرنشینان را در طول سفرهای کوتاه و طولانی تضمین می‌کند. کاروک نیز از موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. اشکودا کاروک یکی از ایمن‌ترین کراس اوورهای وارداتی به کشور به شمار می‌آید که توانسته امتیاز بالایی را در تست تصادفات یوروانکپ به دست آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد