موضوعات داغ

اولین لامبورگینی Revuelto توئین توربو جهان با 2000 اسب بخار قدرت + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اگرچه جدیدترین مدل مک‌لارن W1 به سرخط خبرها راه پیدا کرده است، اما خودروهای اگزوتیک قدرتمندتری در بازار وجود دارند. بوگاتی Tourbillon شاید یکی از آنها باشد. با این حال، اگر به دنیای تیونینگ وارد شوید، با ساخته‌های حتی چشمگیرتری روبه‌رو خواهید شد، از جمله اولین لامبورگینی Revuelto توئین توربو جهان.

ممکن است در ابتدا این موضوع برایتان عجیب به نظر برسد، اما وقتی به یاد بیاورید که لامبورگینی Revuelto از یک موتور V12 تنفس طبیعی به همراه سه موتور الکتریکی استفاده می‌کند، موضوع روشن‌تر می‌شود. درست است، در نسخه کارخانه‌ای هیچ نوع القای اجباری وجود ندارد و شرکت Underground Racing تصمیم گرفته در این مورد تغییری ایجاد کند.

این تیونر مشهور که به تبدیل سوپرکارها به هایپرکارها معروف است، به سراغ جانشین آونتادور رفته و کار روی ارتقاء دو توربو آن را آغاز کرده است. پس از تکمیل این پروژه، Underground Racing ادعا می‌کند که قدرت لامبورگینی Revuelto تیونینگ شده به 2000 اسب بخار خواهد رسید. همچنین، جعبه‌دنده این خودرو نیز ارتقاء داده خواهد شد، چرا که سیستم انتقال قدرت فعلی نمی‌تواند چنین نیرویی را تحمل کند.

اولین لامبورگینی Revuelto توئین توربو جهان با 2000 اسب بخار قدرت

در حال حاضر، پروژه Underground Racing برای برند لامبورگینی Sant'Agata Bolognese تنها در مراحل اولیه قرار دارد، اما این تیونر به زودی پروژه را به اتمام خواهد رساند و چندین ویدئو از عملکرد آن منتشر خواهد کرد؛ احتمالاً در تست‌های شتاب‌گیری مستقیم و شاید رقابت با برخی از سریع‌ترین خودروهای دنیا در مسافت‌های یک چهارم مایل. خودروی تصویری دارای رنگ بدنه بنفش، کابینی مشکی با چند عنصر سفید و صدای گوش‌نواز در قسمت عقبی است.

با توان 2000 اسب بخار، این لامبورگینی Revuelto به راحتی مک‌لارن W1 جدید را پشت سر خواهد گذاشت. مک‌لارن W1 دارای توان 1258 اسب بخار است و در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل بر ساعت) می‌رسد. بوگاتی Tourbillon با توان 1775 اسب بخار این شتاب را به دو ثانیه کاهش داده است. اگرچه Underground Racing هنوز اعداد بیشتری جز قدرت هدف‌گذاری شده اعلام نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که Revuelto تیونینگ شده بتواند در کمتر از 2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

لامبورگینی Revuelto

در همین حال، لامبورگینی Revuelto استاندارد تنها به 2.5 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را روی سرعت‌سنج خود نشان دهد. این شتاب سریع به کمک توان ترکیبی 1001 اسب بخار (1015 اسب بخار/747 کیلووات) حاصل می‌شود. این سوپرکار ایتالیایی که جایگزین آونتادور در گاراژ "گاو خشمگین" شده است، به سرعت نهایی 350 کیلومتر بر ساعت (217 مایل بر ساعت) می‌رسد و از سه موتور الکتریکی و یک موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری برای تأمین نیروی خود استفاده می‌کند.

لامبورگینی Revuelto استاندارد با قیمتی بیش از 600,000 دلار در ایالات متحده عرضه می‌شود. با توان 2000 اسب بخار که با فشار دادن پدال گاز در دسترس است، انتظار می‌رود که نسخه Underground Racing با قیمتی بیش از یک میلیون دلار همراه باشد که همچنان ارزان‌تر از بوگاتی Tourbillon است. ما بی‌صبرانه منتظر اتمام پروژه و نمایش لامبورگینی 2000 اسب بخاری هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد