موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی و اقساطی دایون Y7 با تسهیلات 1 میلیارد تومانی + جدول مهرماه 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

صنایع خودروسازی ایلیا از شرایط فروش اعتباری و نقدی دایون Y7 رونمایی کرد. این شاسی‌بلند 7 نفره با قیمت 1 میلیارد و 998 میلیون تومان و در رنگ‌های سفید و مشکی به عرضه درمی‌آید. بسته به طرح فروش، خودروها پس از 30 یا 75 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.

در طرح فروش نقدی، مشتری ابتدا می‌بایست مبلغ 750 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کند. پس از آن واریز دوم به مبلغ 248 میلیون تومان از طریق یک فقره چک 15 روزه انجام می‌شود. الباقی پول خودرو پس از صدور دعوت‌نامه تسویه می‌شود.

در طرح فروش اقساطی، مجددا در مرحله اول 750 میلیون تومان و در مرحله دوم 248 میلیون تومان پول را به حساب شرکت واریز می‌کند. الباقی در قالب تسهیلات 1 میلیارد تومانی با بازپرداخت 1 الی 4 ساله تسویه می‌شود.

در دو طرح بالا، خودرو پس از 30 روز کاری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. سود مشارکت و انصراف در دو طرح بالا به ترتیب صفر و 18 درصد (سالانه) است. جریمه تأخیر نیز به طور سالانه 36 درصد محاسبه می‌شود.

در طرح فروش نقدی و اقساطی دوم با موعد تحویل 75 روزه نیز شرایط مشابهی صدق می‌کند، با این تفاوت که سود مشارکت 24 درصد اعلام شده است. جزئیات کامل طرح را در جداول زیر مشاهده می‌کنید. ثبتنام در این طرح تنها به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت رسمی گروه خودروسازی ایلیا به نشانی ilia-auto.com/sales امکان پذیر است.

جدول فروش نقد و اقساط دایون Y7 مهرماه 1403

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد