موضوعات داغ

نیسان ورسا همچنان ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار ایالات‌متحده آمریکا است

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای ارزان قیمت صفرکیلومتر طی سالیان اخیر از بازارهای خودرو خداحافظی کرده‌اند، بنابراین مشتریان باید هزینه بسیار بیشتری را صرف خرید یک خودرو صفرکیلومتر کنند. نیسان ورسا طی سالیان اخیر به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار آمریکا را به خودش اختصاص داده است و برای سال 2025، همچنان این عنوان را در اختیار دارد. مشتریان آمریکایی می‌توانند نیسان ورسا را در تیپ پایه با قیمتی کمتر از 20 هزار دلار بخرند. لازم به ذکر است که این خودرو در برخی بازارها همچون خاورمیانه، با نام نیسان سانی شناخته می‌شود.

قیمت پایه نیسان ورسا برای سال 2025 میلادی، از 18330 دلار آغاز می‌شود. بنابراین افزایش قیمت جزئی را در این خودرو شاهد هستیم. نیسان ورسا 2024، با قیمت 17225 دلار فروخته می‌شد. با این حال مدل پایه یعنی تیپ S همچنان کمتر از 20 هزار دلار قیمت دارد. بنابراین نیسان ورسا ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار آمریکا باقی خواهد ماند. تیپ میان‌رده نیسان ورسا SV قیمتی معادل 20130 دلار دارد. قیمت نیسان ورسا SR نیز 22330 دلار است.

پس از توقف عرضه میتسوبیشی میراژ در سال 2025، نیسان ورسا عنوان ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار آمریکا را در اختیار گرفته است. کیا ریو و شورولت اسپارک نیز دیگر خودروهای ارزان‌قیمت بازار آمریکا بودند که دیگر تولید نمی‌شوند.

نیسان ورسا

نیسان ورسا برای سال 2025، از برنامه مراقبت و نگهداری نیسان بهره‌مند شده است. این برنامه سه تعویض روغن رایگان در مسافت 24 هزار مایل (38600 کیلومتر)‌ را شامل می‌شود. در تریم‌های S و SV‌نیز چراغ‌های تمام LED را دریافت خواهید کرد. مجموعه دستیارهای ایمنی نیسان شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار عقب و نور بالا اتوماتیک به صورت استاندارد در ورسا نصب شد‌اند. کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار هوشیاری راننده در تریم فول‌آپشن قابل دسترسی خواهند بود.

نیسان ورسا برای سال 2025، با موتور 1.6 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی عرضه می‌شود. حداکثر راندمان این موتور، 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور است. تیپ پایه S با گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. دو تیپ میان‌رده و بالارده با گیربکس CVT عرضه می‌شوند. شایعاتی از توقف تولید نیسان ورسا و نیسان آلتیما در سال 2025 خبر می‌دهند. بنابراین اکنون آخرین سالی است که مشتریان در بازار آمریکا می‌توانند این خودرو اقتصادی را خریداری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد