موضوعات داغ

شرایط پیش فروش ۵ محصول بهمن دیزل با قیمت غیرقطعی + جدول مهرماه ۱۴۰۳

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت بهمن دیزل در اطلاعیه‌ای به عاملیت‌های خود، شرایط پیش‌فروش ۵ محصول مختلف را اعلام کرده است. این پیش‌فروش که از تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت، شامل کامیون‌های فورس و امپاور است. قیمت این خودروها در زمان ثبت‌نام غیرقطعی بوده و بر اساس قیمت نهایی در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد.

این پیش‌فروش از طریق عاملیت های فذوش و به صورت حضوری انجام می‌شود. ساعت شروع ثبت‌نام از ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه است و تا ساعت ۱۶ عصر دوشنبه ۳۰ مهر یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. تمامی مراحل ثبت‌نام از جمله تشکیل پرونده و تکمیل مدارک، در نمایندگی‌های بهمن دیزل صورت خواهد گرفت.

برای جلوگیری از هرگونه مشکل در هنگام ثبت‌نام، مشتریان باید از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت‌های بانکی خود اطمینان حاصل کنند، چرا که واریز وجه تنها در یک تراکنش امکان‌پذیر است.

خودروهای فورس ۶ تن کابین خوابدار و بدون خواب، فورس ۱۲ تن، کامیون امپاور DB300 در مدل باری و کمپرسی، پنج محصول بهمن دیزل است که با قیمت غیرقطعی پیش‌فروش می‌شود.

پیش‌پرداخت کامیون فورس ۶ تن مبلغ ۹۲۹ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان، کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار مبلغ ۹۵۰ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان، کامیون فورس ۱۲ تن مبلغ یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان، کامیون امپاور DB300 باری مبلغ یک میلیارد و ۷۷۹ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و کامیون امپاور DB300 کمپرسی نیز مبلغ یک میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۲ هزار تومان تعیین شده است.

مزیت طرح پیش‌فروش بهمن دیزل نیز جریمه تاخیر ماهانه ۲ درصد، سود انصراف سالانه ۹ درصد و سود مشارکت سالانه ۱۲ درصدی برای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

تحویل خودروهای مذکور که تنها با رنگ سفید و مدل سال ۱۴۰۳ قابل سفارش‌گذاری است، هفته آخر دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

جدول شرایط فروش و محصولات قابل عرضه

در این طرح ۵ مدل مختلف از کامیون‌های فورس و امپاور عرضه می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

نوع محصول مبلغ پیش پرداخت (ریال) موعد تحویل رنگ قابل عرضه سود مشارکت (سالانه) سود انصراف (سالانه) جریمه تاخیر (ماهانه)
کامیون فورس ۶ تن 9,299,460,000 هفته آخر دی ماه 1403 سفید 12% 9% 2%
کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار 9,509,560,000 هفته آخر دی ماه 1403 سفید 12% 9% 2%
کامیون فورس ۱۲ تن 11,615,605,000 هفته آخر دی ماه 1403 سفید 12% 9% 2%
کامیون امپاور BD300D (کمپرسی) 17,290,020,000 هفته آخر دی ماه 1403 سفید 12% 9% 2%
کامیون امپاور BD300C (باری) 17,794,040,000 هفته آخر دی ماه 1403 سفید 12% 9% 2%

شرکت بهمن دیزل اعلام کرده که قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. مابه‌التفاوت قیمت خودرو پس از اعمال سود مشارکت به مبلغ پیش‌پرداخت و بر اساس قیمت زمان تحویل خودرو تعیین می‌شود. این مبلغ شامل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی است. در صورت افزایش قیمت ناشی از الزامات قانونی، مشتریان موظف به پرداخت مابه‌التفاوت هستند.

همچنین مشتریان موظفند ظرف ۷۲ ساعت پس از دریافت دعوتنامه از عاملیت مربوطه، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر، شرکت بهمن دیزل مجاز به فسخ قرارداد یا صدور دعوتنامه جدید با قیمت روز خواهد بود.

قوانین و مقررات ثبت‌نام

ثبت‌نام در این طرح با شرایط ویژه‌ای همراه است. مشتریان باید بالای ۱۸ سال سن داشته و تنها یک دستگاه خودرو به ازای هر کد ملی قابل ثبت‌نام است. همچنین انتقال حقوق قراردادی و خودرو به غیر در این طرح ممنوع بوده و در صورت تخلف، شرکت بهمن دیزل حق فسخ قرارداد را خواهد داشت.

از دیگر شرایط این طرح، الزام به دریافت خودرو تنها با پلاک و از طریق نمایندگی منتخب است. همچنین مشتریان باید ظرف ۳ روز کاری پس از اعلام آماده بودن خودرو نسبت به دریافت آن اقدام کنند، در غیر این صورت هزینه‌های نگهداری و پارکینگ بر عهده خریدار خواهد بود.

در صورت تأخیر احتمالی در تحویل خودرو، جریمه تأخیر به صورت روزشمار محاسبه و ظرف ۷ روز کاری قابل پرداخت خواهد بود. سود تأخیر تنها به پرونده‌هایی تعلق می‌گیرد که مدارک و پرداخت‌های مشتری به‌صورت کامل و بدون نقص باشد. همچنین شرکت بهمن دیزل در صورت وجود هرگونه نواقص در مدارک مشتری، حق ابطال سند و تخصیص خودرو به مشتری دیگر را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد