موضوعات داغ

ابرخودرو آفرودی دانگ فنگ در نسخه جدید رونمایی می شود + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شاسی‌بلند آفرودی M-Hero 917 نسخه Dragon Armor از شرکت دانگ‌فنگ در تاریخ 24 سپتامبر رونمایی می‌شود

شرکت دانگ‌فنگ اعلام کرده است که نسخه جدید شاسی‌بلند آفرودی M-Hero 917 Dragon Armor در تاریخ 24 سپتامبر رونمایی خواهد شد. پیش‌فروش این خودرو آغاز شده و قیمت آن بین 768,000 تا 868,000 یوان (109,000 تا 123,000 دلار) است. این مدل اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمد و با فیلم چینی آینده "عملیات لویاتان" همکاری دارد.

این خودرو به رنگ انحصاری زرد نظامی "طوفان صحرا" با سقف نقره‌ای کنتراست‌دار عرضه می‌شود. طراحی جلوی آن شامل یک شبکه عمودی خاص است، چرخ‌های چرخشی آهنگری شده کاملاً محصور، گلگیرهای پهن با سبک نظامی، سپر جلویی سبک و براکت چند‌منظوره برای لاستیک زاپاس در عقب است. براکت زاپاس همچنین دارای یک پورت توسعه پرچم و براکت چراغ ترمز با موقعیت بالا است.

علاوه بر این، این شاسی‌بلند مجهز به یک قلاب چند‌منظوره یدک‌کش در عقب و یک پورت یکپارچه برای تأمین برق به کاروان‌های مسافرتی است. ظرفیت یدک‌کشی این خودرو تا 2.5 تن بوده و امکان کشیدن کاروان‌ها، موتورسیکلت‌ها و قایق‌ها را فراهم می‌کند. امکانات اختیاری شامل پوشش چرخ‌ها، جعبه‌های ابزار کناری، سکوهای سقفی، چراغ‌های کمکی نور بالا، چراغ‌های جلو و عقب، حفره‌های یدک‌کشی و اتصالات الکتریکی است.

شاسی‌بلند آفرودی M-Hero 917 نسخه Dragon Armor

این خودرو از مواد فیبر کربن با درجه هوافضا استفاده می‌کند که بخش‌های کلیدی مانند سپرهای فلزی جلو و عقب، کاپوت و سقف را پوشش می‌دهد. فیبر کربن 22.3٪ از کل بدنه خودرو را تشکیل می‌دهد. ابزارهای مختلفی مانند تبر آتش‌نشانی، باک سوخت، بیل و کپسول آتش‌نشانی نیز بر روی براکت‌های خارجی خودرو نصب شده‌اند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات، ابعاد خودروی جدید 5052/2150/2059 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 2950 میلی‌متر است. مدل فعلی M-Hero 917 ابعادی برابر با 4987/2080/1935 میلی‌متر دارد و فاصله بین دو محور آن یکسان است، به این معنا که نسخه Dragon Armor کمی بزرگتر است.

فضای داخلی شاسی‌بلند آفرودی M-Hero 917

این خودرو مانند مدل پایه M-Hero 917 در دو نسخه تمام برقی و هیبریدی قابل شارژ (EREV) عرضه می‌شود. نسخه تمام برقی دارای یک سیستم چهار موتوره با توان خروجی کل 800 کیلووات است و برد حرکتی CLTC آن به 505 کیلومتر می‌رسد. نسخه هیبریدی EREV از سیستم تقویت برد 1.5 لیتری استفاده می‌کند که حداکثر توان آن 145 کیلووات است و با توان مدل‌های فعلی مطابقت دارد. سیستم‌های ترکیبی این خودرو بردی تا 1032 کیلومتر را ارائه می‌دهند.

M-Hero برندی زیرمجموعه شرکت دولتی دانگ‌فنگ است که خودروهای آفرودی با الهام از نظامی برای عموم تولید می‌کند. طراحی M-Hero 917 برگرفته از خودروی سبک نظامی Mengshi دانگ‌فنگ است که در حال حاضر توسط ارتش چین استفاده می‌شود. نسخه اصلی M-Hero 917 در آگوست 2023 عرضه شد و برای صادرات به کشورهای خارجی از جمله سوئیس و خاورمیانه آزمایش شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد