موضوعات داغ

فروش فوق‌العاده خودرو دیگنیتی بهمن موتور با تحویل دی ماه + جدول مهرماه ۱۴۰۳

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت بهمن موتور، فروش فوق‌العاده خودرو دیگنیتی را در دو تیپ پرایم و پرستیژ، از روز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد کرد. این فروش ویژه، تنها برای منتخبین سامانه یکپارچه بوده و شرایط خرید خودرو در این مرحله به صورت قیمت قطعی اعلام شده است. علاقمندان به خرید این خودروها باید از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت بهمن موتور اقدام کنند. این طرح فروش به صورت محدود و با اولویت ثبت‌نام کنندگان ارائه خواهد شد.

در این طرح، دو مدل دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ عرضه می‌شوند که هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند. این مدل‌ها که از سری محصولات لوکس و پرطرفدار شرکت بهمن موتور به شمار می‌آیند، با امکانات و آپشن‌های متعدد عرضه خواهند شد.

مدل "دیگنیتی پرایم" با کد محصول SKNDGN00، به قیمت فروش کارخانه‌ای 12,922,869,439 ریال عرضه خواهد شد. قیمت مصرف‌کننده این خودرو نیز 15,468,060,000 ریال تعیین شده است. رنگ‌های قابل عرضه برای این مدل، سفید یا مشکی است و در دو رنگ تریم داخلی مشکی یا قرمز به مشتریان ارائه می‌شود.

در طرف دیگر، مدل "دیگنیتی پرستیژ" با کد محصول SKNDGN01 نیز با قیمت فروش کارخانه‌ای 15,123,832,742 ریال و قیمت مصرف‌کننده 17,820,720,000 ریال به بازار عرضه خواهد شد. همانند مدل پرایم، دیگنیتی پرستیژ نیز در رنگ‌های سفید یا مشکی و با دو تریم داخلی مشکی یا قرمز در دسترس خریداران قرار دارد.

جدول طرح فروش فوق‌العاده خودرو دیگنیتی بهمن موتور ویژه مهرماه 1403

نوع محصول دیگنیتی پرایم دیگنیتی پرستیژ
کد محصول SKNDGN00 SKNDGN01
بهای فروش کارخانه (ریال) 12,922,869,439 15,123,832,742
قیمت مصرف‌کننده (ریال) 15,468,060,000 17,820,720,000
رنگ تریم مشکی یا قرمز مشکی یا قرمز
رنگ قابل عرضه سفید یا مشکی سفید یا مشکی
مدل ۱۴۰۳ ۱۴۰۳
سود انصراف (سالانه) 0% 0%
جریمه تأخیر (ماهانه) ۳% ۳%
زمان تحویل خودرو هفته آخر دی ماه ۱۴۰۳ هفته آخر دی ماه ۱۴۰۳

طبق اعلام شرکت بهمن موتور، موعد تحویل خودروها در هفته آخر دی ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. این زمان تحویل، ممکن است با تأخیر همراه باشد، اما در صورت بروز هرگونه تأخیر، به ازای هر ماه تأخیر، شرکت بهمن موتور موظف است مبلغی را به عنوان جریمه به خریداران پرداخت کند. این جریمه، بر اساس اعلام شرکت، ۳ درصد از مبلغ پرداختی خریدار به صورت ماهانه است. به این ترتیب، اگر تحویل خودرو با تأخیر همراه شود، شرکت بهمن موتور متعهد به پرداخت این جریمه خواهد بود. شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که انتخاب رنگ و نوع تریم بر اساس ظرفیت موجود و اولویت درخواست خریداران انجام خواهد شد.

شرایط و نحوه ثبت‌نام در طرح فروش

همان‌طور که اشاره شد، این طرح فروش فوق‌العاده برای منتخبین سامانه یکپارچه در نظر گرفته شده است. لذا تنها افرادی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و به عنوان منتخب اعلام شده‌اند، مجاز به ثبت‌نام در این طرح فروش هستند.

به منظور ثبت‌نام در این طرح، خریداران باید در زمان مشخص شده یعنی از روز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح به وبسایت فروش اینترنتی شرکت بهمن موتور مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند. با توجه به محدودیت تعداد خودروها، اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد