موضوعات داغ

نگاهی به غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 و محصولات آن + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

سایپا به عنوان یکی از دو خودروساز بزرگ ایرانی، حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودرو مشهد داشت. این شرکت با سبد کاملی از محصولات خود در این رویداد حاضر شده بود و زیرشاخه‌های آن یعنی پارس‌خودرو و زامیاد نیز محصولات خود را در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 حاضر کرده بودند.

بدون شک می‌توان گفت که بخش قابل توجهی از توجه بازدیدکنندگان غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 را سدان P90 پارس‌خودرو به خود جلب می‌کرد. این خودرو که در ابتدا با نام کادیلا معرفی شده بود، اکنون با نام P90 در رویدادهای مختلف نمایش داده می‌شود. براساس آن‌چه مدیران پارس خودرو می‌گویند، سدان P90 وارد مراحل مونتاژ شده است و به زودی این خودرو را در بازار خواهیم دید.

سیتروئن C3-XR، دیگر محصول جدید سایپایی‌ها برای بازار خودرو ایران است. این خودرو جایگزین سیتروئن C3 خواهد بود که در سال 1398 و به تعداد محدود مونتاژ شد. سایپا با رونمایی سیتروئن C3-XR در رویدادهای خودرویی، سعی دارد تا ورود قریب‌الوقوع این خودرو به بازار را اعلام کند.

غرفه سایپا

یکی دیگر از محصولات جدید سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد 1403، نسخه الکتریکی اطلس بود که در کنار خودروهای الکتریکی دیگری نظیر چانگان ایدو برقی و لیپ موتور T03 حضور داشت. شاهین پلاس و چانگان دیپال SL03 نیز از دیگر خودروهای به نمایش در آمده در این رویداد بودند. در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه سایپا که توسط خودروبانک تهیه شده‌اند را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد