موضوعات داغ

نگاهی به غرفه و محصولات گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن طی سالیان اخیر بر وسعت کسب‌وکار خود افزوده است. این شرکت اکنون علاوه بر مونتاژ خودروهای سواری در مجموعه بهمن موتور، خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین را در مجموعه بهمن دیزل مونتاژ می‌کند. بی‌ام کارز نیز زیرشاخه وارداتی گروه بهمن به شمار می‌آید که از ابتدای واردات خودرو تاکنون در زمینه عرضه خودروهای وارداتی فعال بوده است. گروه بهمن از طریق زیرشاخه‌های دیگر خود همچون سیباموتور و خودروسازی اسنا، محصولات تجاری را نیز به بازار عرضه می‌کند.

تمامی زیرشاخه‌های گروه بهمن که اندکی قبل به آن‌ها اشاره کردیم، با محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 حضور داشتند. یکی از محصولات جدید و مونتاژی گروه بهمن، فیدلیتی XB1 است که به زودی این کراس‌اوور را در بازار خواهیم دید. فیدلیتی XB1 محصول از جتور با نام جتور داشنگ است و در گام اول با پیشرانه درون‌سوز به بازار ایران عرضه خواهد شد. این خودرو نسخه‌ای متفاوت از تیگو 7 پرومکس خواهد بود. دیگر محصولات مونتاژی گروه بهمن همچون تیپ‌های مختلف فیدلیتی، دیگنیتی و ریسپکت نیز در غرفه این شرکت حضور داشتند.

ون اینرودز

گروه بهمن از طریق زیرشاخه وارداتی خود یعنی بی‌ام کارز، موفق شده است تا سانگ یانگ کوراندو را با مدل 2023 به بازار ایران عرضه کند. دیگر محصول جدید و وارداتی این گروه یعنی هاوال H6 هیبریدی نیز در نمایشگاه مشهد 1403 حاضر بود.

گروه بهمن طی سالیان گذشته از طریق زیرشاخه تجاری خود یعنی سیباموتور، کشنده‌، کامیون و کمپرسی فاو را به بازار عرضه کرده است. جدیدترین محصول سیباموتور یعنی فاو J6P نیز در نمایشگاه خودرو مشهد حضور داشت. البته بهمن دیزل نیز کامیون‌های سری امپاور را با کاربری‌های مختلف به تولید می‌رساند. گروه بهمن در کنار کامیون‌ها، کامیونت‌ها و کشنده‌های مختلف، از طریق زیرشاخه دیگرش یعنی خودروسازی اسنا وارد حوزه ساخت اتوبوس‌ نیز شده است تا بخشی از نیاز داخلی را تامین کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد