موضوعات داغ

آرین موتور با خودروهای مونتاژی، وارداتی و تجاری خود به نمایشگاه مشهد 1403 آمد + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه آرین پارس موتور که در بیان کوتاه با آرین موتور شناخته می‌شود، یکی از غرفه‌های بزرگ را در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 در اختیار داشت. این شرکت با طیف گسترده‌ای از محصولات مونتاژی، وارداتی و تجاری خود در این رویداد حاضر شده بود.

می‌توان گفت که جذاب‌ترین بخش غرفه آرین‌موتور، خودروهای وارداتی از برند میتسوبیشی بودند. میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی اکلیپس کراس توسط آرین موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 به معرض دید عموم گذاشته شدند و توجهات بسیاری را نسبت به خود جلب کردند.

لاماری ایما، تنها محصول مونتاژی آرین موتور در بخش خودروهای سواری است که نمونه‌های مختلف آن در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 حضور داشتند. این خودرو یک کراس‌اوور کوچک است که به دلیل عملکرد اسپرت و ظاهر جذابش مورد اقبال عمومی قرار گرفته است. آرین موتور نسخه کمپر از لاماری ایما را در این رویداد حاضر کرده بود. این نسخه در همکاری با شرکت زیست‌ تیونینگ تهیه شده است و خودرویی مناسب برای سپری کردن آخر هفته‌ها در طبیعت به حساب می‌آید.

لاماری کمپر

آرین دیزل، زیرشاخه تجاری گروه آرین پارس موتور است که به تولید کامیونت‌های جک و کامیون‌های برند شاکمان (با نام تجاری شک‌موتو) مشغول است. محصولات تجاری مختلف و رنگارنگ آرین دیزل نیز در این رویداد حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به کامیون باری و کمپرسی شک‌موتو با کاربری‌های مختلف اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه آرین‌ پارس موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 که توسط خودروبانک تهیه شده است را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد