موضوعات داغ

نیسان های وارداتی نامی خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت نامی خودرو به صورت رسمی با نام نامی خودرو پیشرو شناخته می‌شود، یکی از برندهای فعال در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 بود. این شرکت در سال گذشته، سه محصول جدید از نیسان را برای واردات به ایران معرفی کرده بود. این سه خودرو نیسان کیکس، نیسان سیلفی و نیسان ایکس تریل بودند. هر سه خودرو در غرفه نامی‌خودرو واقع در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 حضور داشتند و توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده بودند.

نیسان کیکس یک کراس‌اوور اقتصادی است که در رده پایین‌تری نسبت به نیسان جوک معروف قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور اقتصادی به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهارسیلندر مجهز است. گیربکس CVT نیسان موسوم به Xtronic نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. نیسان کیکس هنوز در بازار ایران عرضه نشده است اما پس از ورود به بازار، با کیا سونت رقابت خواهد کرد.

نیسان سیلفی

از بین تمامی خودروهای نیسان، سدان هیبرید سیلفی به ایران رسیده است چرا که علاوه بر نامی‌خودرو، چند شرکت دیگر نیز متقاضی واردات این سدان هستند. نیسان سیلفی از پیشرانه هیبریدی مرکب از موتور 1.2 لیتری بنزینی و موتور الکتریکی استفاده می‌کند که در مجموع 136 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. این خودرو رقیبی برای تویوتا کرولا، تویوتا لوین و کیا سراتو در ایران است.

آخرین و جذاب‌ترین محصول نامی‌خودرو برای بازار ایران نیز نیسان ایکس تریل معروف است. نسخه معرفی شده از این کراس‌اوور در نمایشگاه خودرو مشهد، مربوط به نمونه قبل از فیس‌لیفت است که جلوپنجره V شکل کرومی نیسان را همچنان در بخش جلو آن می‌بینیم. نیسان ایکس تریل رقیبی برای هوندا CR-V و تویوتا RAV4 خواهد بود که در قالب خودروهای وارداتی جانبازان به کشورمان خواهند آمد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد