موضوعات داغ

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد ۱۴۰۳ با حضور کرمان موتور و معرفی دو محصول کاملا جدید در کنار سایر مدل‌های این شرکت در حال جریان است. این رویداد خودرویی تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه داشته و بین ساعات ۱۶ الی ۲۲ از علاقه‌مندان و دوست‌داران خودرو پذیرایی می‌کند.

کرمان موتور با مدل‌های آشنا و شناخته‌شده کی‌ام‌سی JS6 هیبریدی، کی‌ام‌سی X5، کی‌ام‌سی A5، BAC X3 Pro، کی‌ام‌سی J7، کی‌ام‌سی J7 پلاس، کی‌ام‌سی J7 الکتریکی، کی‌ام‌سی E30X، کی‌ام‌سی ایگل، کی‌ام‌سی T8، کی‌ام‌سی T9‌ و کشنده کی‌ام‌سی XT1856 وارد شهر مقدس مشهد شده است. ولی ارمغان کرمانی‌ها به این مدل‌ها محدود نمی‌شود. دو خودروی جدید به نام‌های CR6 و SR5 در غرفه کرمان موتور حضور دارند که نشان تجاری KMC روی آن‌ها نقش بسته و چهره تهاجمی و جذابی را به نمایش می‌گذارند.

KMC CR6

سدان CR6 با نام واقعی S6 Pro محصولی از برند چینی لیوان است که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک مابین جیلی (میپل) و لیفان به حساب می‌آید. این خودروی بنزینی در دسته سدان‌های سایز متوسط قرار گرفته و کابین خوش‌ساخت و مجهز آن، آسایش و رفاه سرنشینان را در طول سفرهای کوتاه و طولانی تضمین می‌کند. کی‌ام‌سی CR6 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ قدرتمند با ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوال کلاچ DCT متصل بوده و قوای محرکه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

KMC SR5

کراس اوور SR5 نیز با نام لیوان X5 Pro شناخته می‌شود. این ماشین نیز از لحاظ فنی همانند سدان لیوان عمل می‌کند. هر دو خودرو به امکانات و تجهیزات فراوانی مجهز هستند. پکیج کامل کنترل و پایداری شامل سیستم‌های ABS، EBD، ECS، TCS، HAC، BOS، BA، EPB، و همین‌طور سیستم‌های TPMS، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سنسور پارک عقب، رادار ۳۶۰ درجه، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، دیلایت، اتولایت، تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به فیلتر تصفیه هوا، دریچه‌های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب و ... از جمله مشخصات مشترک میان محصولات جدید کرمان موتور محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد