موضوعات داغ

محصولات سوزوکی و جی ای سی راسا موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

راسا موتور خاورمیانه، عرضه‌کننده رسمی برندهای سوزوکی و جی ای سی در کشور، غرفه جذابی را در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد به خود اختصاص داده است. این رویداد بزرگ خودرویی از تاریخ ۲۸ الی ۳۱ شهریورماه فعال بوده و بین ساعات ۱۶ الی ۲۲ از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند.

شرکت‌های متعددی در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ حضور یافته‌اند، ولی غرفه راسا موتور محل گردهمایی آفرودی‌های ژاپنی و فانتزی‌های چینی است و یکی از شلوغ‌ترین اماکن این نمایشگاه است.

خودروهای سوزوکی جیمینی سه‌درب و پنج درب، سوزوکی گرند ویتارا هیبرید، سوزوکی فرانکس، جی ای سی امپو، جی ای سی امکو و جی ای سی GS3 و همین‌طور خودرو اقتصادی سوزوکی بالنو، محصولات راسا موتور در نمایشگاه مشهد هستند.

سوزوکی جیمینی

جیمینی و ویتارا به عنوان معروف‌ترین محصولات وارداتی راسا موتور معرفی می‌شوند. جیمینی در دو نسخه تک کابین و دو کابین، ظاهری ریترو و ماجراجویانه را از خود به نمایش می‌گذارد که آماده ورود به دل طبیعت است. ویتارا نیز نیازی به معرفی ندارد‌ و این بار با موتور هیبریدی وارد کشور شده تا در کنار مشخصات فنی عالی و ظاهر جذاب، با مصرف سوخت پایین بتواند رضایت هرچه بیشتر خریداران را به دست آورد.

جی ای سی امپو

خودروهای جی ای سی با ظاهری فانتزی و آینده‌نگرانه، نگاه هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کنند. جی‌اس‌۳ اسپرت‌ترین خودرو کراس اوور چینی در بازار ایران به حساب می‌آید که از دستیار رانندگی با سطح خودمختاری ۲ بهره می‌گیرد. این ماشین بر اساس پلتفرم مشترک بین جی‌ای‌سی و تویوتا (GPMA) ساخته شده و در زیر کاپوت از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی خودرو ۶.۱۸ لیتر در هر صد کیلومتر است و حداکثر سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد