موضوعات داغ

کامیونت فوتون واندر محصول جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

کامیونت سبک و جدید زامیاد با نام فوتون Wonder در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار گرفت. مینی‌تراک تک کابین زامیاد، حاصل همکاری سایپا و فوتون بوده و به زودی روانه بازار کشور می‌شود.

فوتون واندر دارای ۴۸۷۰ میلی‌متر طول و ۱۷۱۹ میلی‌متر عرض است که مساحتی معادل ۲۸۵۰ × ۱۵۷۰ میلی‌متر آن برای جابجایی محموله‌ای با حداکثر وزن ۱۳۵۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو روی رینگ‌های ۱۴ اینچی سوار است و ظرفیت باک آن به ۵۰ لیتر می‌رسد.

قلب تپنده زامیاد فوتون، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که ۱۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور داشته و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ تبعیت می‌کند. این موتور به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل شده و قوای خود را روی محور چرخ‌های عقب اعمال می‌کند. به لطف این قوای محرکه، فوتون واندر به حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

فوتون Wonder

در مقایسه با سایر کامیونت‌های سبک موجود در بازار، سطح امکانات ایمنی و رفاهی واندر در حد مطلوب قرار دارد. سیستم‌های ABS، EBD و ESC به کنترل هر چه بهتر خودرو در شرایط مختلف کمک می‌کنند. فرمان برقی، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، دیلایت، اتولایت، سیستم هشدار باز بودن کمربند ایمنی، سیستم هشدار باز بودن درب، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، ریموت و قفل مرکزی، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن، صندلی راننده با قابلیت تنظیم متناسب با گودی کمر، سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر، نمایشگر ۷ اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از بلوتوث و USB، دوربین دنده‌عقب و .... جزو مشخصات فوتون واندر زامیاد هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد