موضوعات داغ

کراس اوور KMC SR5، سوغاتی کرمانی‌ها در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

از تاریخ ۲۸ الی ۳۱ شهریورماه، شهر مقدس مشهد میزبان بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو است. این رویداد بزرگ توسط بسیاری از شرکت‌های داخلی مورد استقبال قرار گرفته و خیل ماشین‌های جدید و جذاب سبک و سنگین وارد نمایشگاه شده‌اند. علاقه‌مندان بین ساعات ۱۶ الی ۲۲ می‌توانند به صورت رایگان وارد نمایشگاه شده و از غرفه‌های مختلف بازدید به عمل آورند.

یکی از جذاب‌ترین غرفه‌ها به کرمان موتور تعلق دارد. این شرکت از کراس اوور جدید خود به نام SR5 رونمایی کرده که با آن جلوپنجره ماتریسی و چهره عضلانی و تهاجمی، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. محصول جدید کرمانی‌ها در چین با نام لیوان X5 Pro شناخته می‌شود و در حقیقت ماحصل سرمایه‌گذاری مشترک میان جیلی و لیفان است.

کراس اوور KMC SR5 یک خودروی بنزینی دیفرانسیل جلو بوده که در زیر کاپوت از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بهره می‌گیرد. این موتور با استانداردهای آلایندگی یورو ۶ مطابقت دارد و ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه DCT موظف به انتقال قدرت از موتور به سمت چرخ‌ها است. به عنوان یک مزیت بزرگ، کی‌ام‌سی SR5 از تعلیق مولتی لینک در قسمت عقب استفاده می‌کند که موجب سواری نرم و هندلینگ عالی در مسیرهای پرپیچ و خم می‌شود.

کی‌ام‌سی SR5

کی‌ام‌سی SR5 به عنوان یک کراس اوور کامپکت با طول ۴۵۳۵ میلی‌متر و فاصله میان محوری ۲۶۸۳ میلی‌متر، کابین جاداری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. لذت سواری با وجود امکاناتی همچون سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، دیلایت، اتولایت، تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به فیلتر تصفیه هوا، دریچه‌های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، تنظیم ارتفاع فرمان در چهار جهت، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم دستی صندلی شاگرد در ۴ جهت، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو، شیشه‌بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی تاشو اتوماتیک به همراه گرم‌کن، سیستم تک لمسی برای باز و بسته شدن شیشه با قابلیت تشخیص مانع، قابلیت تنظیم حالت رانندگی اکو، اسپرت، کامفورت، روکش چرمی صندلی‌ها، تریم داخلی دورنگ و سانروف برقی کامل می‌شود.

فضای داخلی کی‌ام‌سی SR5

در بخش کنترل، پایداری و ایمنی نیز تجهیزاتی مثل ABS، EBD، ESC، TCS، HAC، BOS، BA، EPB، TPMS، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سنسور پارک عقب و رادار ۳۶۰ درجه به کمک راننده می‌آیند و کیفیت رانندگی را بهبود می‌بخشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد