موضوعات داغ

نیسان ترا پرشیا خودرو به زودی روانه بازار می‌شود + تصاویر اختصاصی

عکس مطلب اول

خردادماه سال جاری بود که پرشیا خودرو از راه‌اندازی دو خط مونتاژ به نام بونیز و مانیان خودرو خبر داد. در حالی که بونیز مسئول ساخت کامیونت‌های سبک و سنگین است، سواری‌ها روی خط تولید مانیان خودرو قرار می‌گیرند. نیسان ترا نخستین محصول خروجی کارخانه مانیان خودرو به حساب می‌آید.

نیسان ترا هم‌اینک در فاز تعویض پلاک و اجرای امور حقوقی و فنی به سر می‌برد. نیسان ترا، یک شاسی‌بلند آفرودی با فاصله میان محوری ۲.۸۵ متر است و جزو خودروهای خانوادگی محسوب می‌شود. این ماشین از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ میتسوبیشی استفاده می‌کند که ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. قوای محرکه با کمک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به سمت چهار چرخ هدایت می‌شود.

نمای مقابل نیسان ترا

نیسان ترا به راننده اجازه می‌دهد بسته به شرایط، یکی از حالات رانندگی نرمال، اسپرت، اکو، خودکار، دستی، برفی، ماسه‌ای و گل‌ولای را انتخاب کند. تعلیق عقب مولتی لینک یکی دیگر از مزایای این خودرو است که سواری نرم و هندلینگ دقیقی را در جاده‌های ناهموار و پرپیچ و هم فراهم می‌آورد.

نمای عقب نیسان ترا

نیسان ترا با امکانات و تجهیزات رفاهی متنوعی عرضه می‌شود. همانند سایر محصولات نیسان، مونتاژی مانیان خودرو نیز سطح بالایی از کیفیت و ایمنی را ارائه می‌دهد. وجود سیستم‌های ABS، EBD، VDC، TCS، HDC، HBA، RMI، HSA، HAZ، AVH، CDP، EDC، کروز کنترل، رادار عقب، TPMS، دوربین عقب و ... گواه بر کنترل‌پذیری، پایداری و ایمنی نیسان ترای پرشیا خودرو هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد