موضوعات داغ

شاسی بلند نیسان ترا خودرویی کم هزینه و توانمند، محصول جدید پرشیا خودرو در بازار ایران + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تحلیلگران هزینه مالکیت در کشور روسیه، هزینه مالکیت خودرو اوتینگ پالادین یا همان نیسان ترا که در ایران نیز توسط شرکت پرشیا خودرو شده است، را محاسبه کردند و به یک عدد جالب رسیده اند.

بر اساس بررسی های انجام شده هزینه هر کیلومتر رانندگی با این شاسی‌بلند بزرگ - 35.23 روبل یا 23,205 تومان خواهد بود که عدد مناسبی است.

تحلیلگران آژانس NAPI هزینه مالکیت تازه‌وارد بازار خودروی روسیه - شاسی‌بلند اوتینگ پالادین - را که در واقع نسخه‌ای از نیسان ترا است، محاسبه کرده‌اند. مشخص شد که در طول پنج سال، نگهداری این خودرو 2.64 میلیون روبل هزینه خواهد داشت. البته نکته‌ای وجود دارد: این مبلغ شامل کاهش ارزش خودرو در دوره ذکر شده نیز می‌شود. به عبارت دیگر، هزینه‌های واقعی کمتر خواهند بود.

شاسی بلند نیسان ترا

محاسبات برای اوتینگ پالادین در نسخه Deluxe با قیمت 3.8 میلیون روبل انجام شده است. در این محاسبات، استفاده از خودرو در مسکو و میانگین مسافت سالانه 15 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده است. تحت این شرایط، هزینه سالانه مالکیت خودرو 528.5 هزار روبل و هزینه هر کیلومتر رانندگی 35.23 روبل خواهد بود.

ابعاد نیسان ترا 4882 × 1850 × 1815 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 2850 میلی‌متر می‌باشد. این شاسی‌بلند مجهز به موتور بنزینی توربوشارژ 2.0 لیتری میتسوبیشی 4K31 با قدرت 228 اسب بخار و 360 نیوتن متر گشتاور و جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد