موضوعات داغ

شرایط فروش ویژه محصولات بهمن دیزل در طرح‌های مختلف با تحویل فوری + جدول شهریور 1403

عکس مطلب اول

بهمن دیزل به تازگی از طرح‌های مختلف فروش محصولات خود به صورت نقدی و غیرنقدی رونمایی کرده است. در طرح نخست، کامیون فورس 6 تنی خواب‌دار و بدون خواب، کامیون فورس 8.5 تنی، کامیون فورس 12 تنی، کامیون کمپرسی امپاور، کامیون باری امپاور و کشنده تک‌محور بایک X9 به شیوه نقدی با جریمه تأخیر 2.5 درصد ماهانه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. خودروهای این طرح در هفته دوم آبانماه سال جاری به خریداران تحویل داده می‌شوند.

در طرح دوم، کامیون فورس 6 تنی خواب‌دار و بدون خواب، کامیون فورس 8.5 تنی، کامیون فورس 12 تنی، کامیون کمپرسی امپاور و کامیون باری امپاور به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شوند. این طرح با سود مشارکت 12 درصد سالانه، سود انصراف 9 درصد سالانه و جریمه تأخیر 2 درصد ماهانه همراه است. قیمت نهایی خودرو از طریق ارسال پیامک اعلام می‌شود و خودروها در هفته آخر آذرماه سال جاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در طرح سوم، متقاضیان کامیون فورس 6 تنی خواب‌دار و بدون خواب، کامیون فورس 8.5 تنی و کامیون فورس 12 تنی قادر به استفاده از تسهیلات 40 درصدی هستند. به بیان دیگر، مشتری می‌بایست 60 درصد از مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کرده و تسهیلات 40 درصدی را با شرایط بازپرداخت 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه یا 12 ماهه تسویه کند. در این طرح، نرخ سود تسهیلات بستگی به انتخاب شیوه بازپرداخت دارد.

در نهایت در طرح چهارم، کامیون فورس 6 تن خواب‌دار و 12 تن به همراه کاربری با قیمت مصوب و جریمه تأخیر 2.5 درصد ماهانه به عرضه درمی‌آید. موعد تحویل این خودروها هفته آخر مهرماه (45 روز کاری پس از تأیید بانک تجارت و تکمیل پرونده) است.

جداول زیر، جزییات مفصل طرح‌های مختلف فروش محصولات بهمن دیزل را نشان می‌دهند.

جدول شرایط فروش محصولات بهمن دیزل با قیمت قطعی در شهریور 1403

جدول شرایط پیش فروش محصولات بهمن دیزل در شهریور 1403

جدول شرایط فروش اقساطی محصولات بهمن دیزل در شهریور 1403

جدول شرایط فروش کامیون فورس بهمراه کاربری

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد