موضوعات داغ

رولزرویس و مایباخ GLS مینیاتوری با قیمت 118 میلیون تومان در چین! + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ممکن است به نظر برسد که این خودروهای کوچک نسخه‌های بی‌کیفیتی از رولزرویس و خودروهای فوق لوکس هستند، اما به دقت به آن‌ها نگاه کنید. این "نسخه‌های کوچک‌شده" جذابیت خاصی دارند

شکی نیست که خودروهای چینی در پنج سال گذشته از نظر کیفیت ساخت، طراحی و فناوری پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. با این حال، هنوز خودروهای عجیب و غریب زیادی در این کشور وجود دارند که این نسخه‌های کوچک‌شده رولز-رویس فانتوم و مرسدس-مایباخ GLS از جالب‌ترین آن‌ها هستند.

این جفت خودرو اخیراً در یک نمایشگاه خودروهای کوچک در چین به نمایش گذاشته شدند. آن‌ها در کنار مجموعه‌ای از خودروهای کوچک چهارچرخ دیگر، شبیه به خودروهای کی ژاپنی قرار داشتند، که در میان آن‌ها فانتوم کوچک به نظر جالب‌ترین می‌رسد.

درست مانند یک رولز-رویس اصیل، این خودروی کوچک دارای یک جلوپنجره بزرگ کروم در جلو است، اگرچه فاقد مجسمه معروف روح شادی (Spirit of Ecstasy) است. در دو طرف جلوپنجره، جفتی چراغ‌های جلو شبیه به فانتوم قرار دارند، اما درخشش آبی واحدهای نوری باعث می‌شود ارزان به نظر برسند. همچنین یک مجموعه چراغ‌های LED کوچک روشنایی روز نیز اضافه شده است.

نمای جانبی خودرو نیز از فانتوم الهام گرفته شده است، به ویژه در دستگیره‌های هر دو در که به هم متصل شده‌اند؛ حتی درهای عقب نیز دارای باز شدن معکوس هستند.

کپی مرسدس-مایباخ GLS

جالب است که نسخه کپی مرسدس-مایباخ GLS به نظر می‌رسد همان خودروی فانتوم است، اگرچه مشخصاً دارای جلوی متفاوتی است. به جای جلوپنجره رولز-رویس، یک جلوپنجره کروم حتی بزرگ‌تر، شبیه به مایباخ وجود دارد. چراغ‌های جلو جدید، ورودی‌های هوا و جزئیات کروم در نمای جلو نیز قابل مشاهده است.

فضای داخلی

داخل هر دو خودرو به هیچ وجه به اندازه یک رولز-رویس یا مرسدس لوکس نیست، اما خیلی هم ساده نیست. یک واحد یکپارچه شامل صفحه نمایش سیستم سرگرمی و صفحه نمایشگر دیجیتال وجود دارد و سیستم نورپردازی محیطی و خروجی‌های هوای دایره‌ای که آشکارا از مرسدس الهام گرفته شده‌اند، قابل مشاهده است. این خودروها با قیمتی حدود 14،000 یوان برای هر کدام، معادل تقریباً 118 میلیون تومان، در دسترس هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد