موضوعات داغ

سه مدل از خودروهای کایی برای صادرات معرفی شدند

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

برند کایی که زیرمجموعه سابق گروه چری به حساب می‌آید، از سه محصول جدید برای صادرات به بازارهای دیگر رونمایی کرد. این خودرو شامل کایی X7، کایی e-Qute 02 و کایی X3 پرو الکتریکی می‌شوند. از این برند تاکنون سدان کایی ژواندو به بازار ایران عرضه شده است که آن را با نام ریسپکت پرایم می‌شناسیم. این سه مدل در آسیای مرکزی، اروپای شرقی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای مرکزی و جنوبی عرضه خواهند شد.

کایی X7

کایی X7 که در چین با نام کایی کونلون عرضه می‌شود، یک شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی است. ابعاد این خودرو به ترتیب برابر با 4738/1968/1708 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2820 میلی‌متر هستند. این کراس‌اوور در نسخه‌های 5 و 7 نفره به بازار عرضه شده است. قدرت این مدل از سیستم پلاگین هیبریدی تامین می‌شود. این سیستم از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و موتورهای الکتریکی دوگانه تشکیل شده است. حداکثر راندمان این پیشرانه، 338 اسب‌بخار قدرت و 523 نیوتن‌متر گشتاور است. این کراس‌اوور با شتاب صفرتاصد 7.7 ثانیه و برد جامع 1200 کیلومتر، گزینه‌ای مناسب در بازارهای گوناگون خواهد بود.

کایی e-Qute 02

دومین مدل کایی برای بازارهای صادراتی، e-Qute 02 نام دارد. این خودرو راست فرمان است و برای صادرات به بازارهای استرالیا و نیوزیلند آماده می‌شود. کایی e-Qute 02 از موتور الکتریکی با 47 اسب‌بخار قدرت و 87 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. برد این خودرو در تیپ پایه، 201 کیلومتر است. البته با خرید تیپ پیشرفته‌تر کایی e-Qute 02 می‌توانید مالک موتور الکتریکی با 54 اسب‌بخار قدرت و 110 نیوتن‌متر گشتاور شوید که برد 301 کیلومتری دارد.

کایی X3 پرو

در نهایت سومین محصول کایی برای بازارهای صادراتی، شاسی‌بلند جمع‌وجور کایی X3 پرو است که یک خودرو تمام برقی به حساب می‌آید. این شاسی‌بلند از موتور سنکرون با آهنربای دائم بهره می‌برد که حداکثر راندمان آن 120 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور است. پکیج باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت 53.6 کیلووات ساعت، وظیفه تغذیه این موتور را برعهده دارد. برد کایی X3‌ پرو الکتریکی 401 کیلومتر اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد