موضوعات داغ

نسل جدید سانگ یانگ اکتیون وارد بازار اروپا شد، رقیبی جدی برای اشکودا کودیاک

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

طی هفته‌های گذشته، نسل جدید سانگ یانگ اکتیون با نام KGM اکتیون در کره‌جنوبی رونمایی شد. این خودرو اکنون در حال ورود به نمایندگی‌های KGM‌ در اروپا است. عرضه این خودرو از لهستان آغاز خواهد شد. سانگ یانگ اکتیون جدید در بازار اروپا، رقیبی برای اشکودا کودیاک به حساب می‌آید.

فروش نسل جدید سانگ یانگ اکتیون در بازار کره‌جنوبی طی یک‌ماه از 60 هزار دستگاه گذشت که نشان‌دهنده استقبال گرم مشتریان از این خودرو است. اکنون مشتریان اروپایی در لهستان نیز می‌توانند این خودرو را برای خرید انتخاب کنند. این شاسی‌بلند در قالب سه تیپ جوی (Joy)، ادونچر (Adventure) و خشن (Wild) در اروپا عرضه می‌شود.

سانگ یانگ اکتیون

تجهیزات استاندارد سانگ یانگ اکتیون در بازار اروپا به شرح زیر هستند:

صندلی‌های جلو برقی با گرمکن و سردکن، سیستم تهویه دوکاناله، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 12.3 اینچی و مسیریاب ماهواره‌ای، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی و هشت کیسه هوا.

نسل جدید سانگ یانگ اکتیون تنها با یک موتور فروخته می‌شود و آن پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است. این پیشرانه حداکثر 163 اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد. گیربکس‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارند. تیپ دنده‌ای اکتیون تک‌دیفرانسیل است اما با خرید تیپ اتوماتیک، مالک سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک نیز خواهید شد. قیمت سانگ یانگ اکتیون جدید در لهستان از 37450 یورو آغاز می‌شود و در بالاترین تیپ و با احتساب تمامی تجهیزات، به 47522 یورو خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد