موضوعات داغ

مشخصات تویوتا وایلدلندر ماهان صنعت پارس اعلام شد + کاتالوگ

عکس مطلب اول

ماهان خودرو پارس، محصولات متعددی از برند تویوتا را در سامانه یکپارچه جانبازان معرفی کرده که یکی از آن‌ها، خودروی جذاب و خوش‌چهره وایلدلندر است. کاتالوگ این محصول به تازگی منتشر شده که مشخصات پایه ماشین را نشان می‌دهد.

کراس اوور کامپکت و جمع و جور Wildlander در تیپ Luxury Plus روانه بازار کشور می‌شود. این ماشین به سبب بهره‌مندی از سیستم انتقال قدرت چهارچرخ متحرک و سطح بالای امکانات و تجهیزات استاندارد، رقیب سرسختی برای سایر خودروهای دو دیفرانسیل موجود در بازار به حساب می‌آید.

تویوتا وایلدلندر

پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز به سیستم تزریق سوخت الکترونیکی EFI و فناوری VVV-i قلب تپنده کراس اوور ژاپنی است که ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک CVT نیروی موتور را به چرخ‌ها می‌رساند.

حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت، تعلیق جلو مک فرسون، تعلیق عقب مستقل دو جناغی، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی معمولی، از دیگر مشخصات تویوتا وایلدلندر شمرده می‌شوند. موتور خودرو بر اساس استاندارد آلایندگی یورو۶ عمل می‌کند و برای پیمودن صد کیلومتر جاده با سرعت ترکیبی، حدود ۸.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.

فضای داخل وایلدلندر

وایلدلندر در بخش امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی، جایی برای انتقاد باقی نمی‌گذارد. ایمنی ماشین و سرنشینان آن با وجود سیستم‌هایی همچون ABS، EBD، VSC، TRC، HAC، BA، ایموبلایزر، ایزوفیکس و همچنین کیسه هوای دومرحله‌ای برای سرنشینان جلو، کیسه هوای SRS برای زانوی راننده و شاگرد راننده و کیسه هوای پرده‌ای تأمین است.

سیستم دستیار راننده هوشمند تویوتا در وایلدلندر شامل امکاناتی مثل سیستم ایمنی پیش از برخورد PCS، کروز کنترل راداری دینامیک، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم ردیابی خط هوشمند، سیستم کنترل خودکار نوربالا، دوربین دنده‌عقب، TPMS و ... می‌شود. سایر مشخصات این خودرو را در کاتالوگ منتشرشده توسط ماهان صنعت مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد