موضوعات داغ

نامی خودرو به زودی واردات خودروهای تویوتا را آغاز می‌کند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با شروع مجدد فرایند واردات خودرو به کشور، شرکت‌های متعددی پا به این عرصه تجاری گذاشتند. نامی خودرو با معرفی محصولات نیسان به جرگه واردکنندگان محبوب پیوست و حالا به سراغ برند معروف و مطمئن دیگری رفته تا بتواند سهم بیشتری از بازار خودروهای وارداتی کشور را به خود اختصاص دهد.

نامی خودرو هم‌اینک مدل‌های نیسان سیلفی، ایکس‌تریل، کیکس و قشقایی را در سبد محصولات خود جای داده است. ولی بیلبوردهای نصب‌شده در سطح شهر، نشان می‌دهند که این شرکت قصد دارد در کنار برند نیسان، ورود و عرضه خودروهای متعلق به برند تویوتا را نیز آغاز کند.

تویوتا یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برندهای سازنده خودرو با شهرت جهانی است و محبوبیت خاصی نزد ایرانیان دارد. تویوتا بدون شک یک برند پرفروش در بازار خواهد بود و جای تعجبی نیست که واردکنندگان به عرضه محصولات این شرکت تمایل نشان دهند.

در حال حاضر شرکت‌های متعددی همچون معین خودرو ایرانیان، ماهان صنعت پارس، برساوش و تیوا خودرو رایکا اقدام به ثبت سفارش، ورود و عرضه مدل‌هایی همچون کرولا، کمری، هایلندر، راوفور، وایلدلندر و ... به بازار کشور کرده‌اند. با ملحق شدن نامی خودرو به این شرکت‌ها احتمالا به زودی شاهد عرضه مدل‌های جدیدتری از برند ژاپنی خواهیم بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/6/22
لطفا وانت های اقتصادی برای قشر ضعیف جامه که مردم قدرت خرید داشته باشند