موضوعات داغ

ال۹۰ ایرانی به طور آزمایشی وارد خط تولید پارس‌خودرو شد

عکس مطلب اول

ال ۹۰ ایرانی یا همان P90 که با نام کادیلا نیز شناخته می‌شود، بالاخره روی خط تولید پارس‌خودرو رفت. این ماشین پس از تولید اولیه و انجام آزمایش‌های نهایی، به صورت انبوه روانه بازار می‌شود.

ال ۹۰ ایرانی از لحاظ ظاهری تقریبا مشابه با همان تندر ۹۰ پرطرفداری است که پیش از توقف همکاری با رنو و خروج این شرکت، در دسترس مشتریان ایرانی قرار گرفت. خودرو P90 از نظر کیفیت، عملکرد و رعایت استانداردهای آلایندگی در سطح بالایی قرار داشته و جزو کم‌مصرف‌ترین ماشین‌های تولید داخل به حساب می‌آید.

پارس‌خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ ME16 را برای ال۹۰ در نظر گرفته است که می‌تواند ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. قوای محرکه به‌واسطه گیربکس دستی، چرخ‌های جلوی ماشین را به حرکت می‌اندازد.

داخل کابین ال۹۰ پارس خودرو

تجهیزات و امکانات متنوعی در لیست مشخصات L90 ایرانی قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های ABS، EBD، BAS، ESP، سیستم ترمز اضطراری، دیلایت، اتولایت، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم TPMS، GSI یا همان نشانگر تعویض دنده، دوربین عقب، غربیلک فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی، سیستم مولتی‌مدیا و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/6/10
ال نود جديد خیلی زیباست از مدل قبلی زیباتره آفرین به خلاقیت ایران خودرو