موضوعات داغ

آئودی Q5 e-Tron وارد پارکینگ معین خودرو شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اوایل اردیبهشت‌ماه بود که معین خودرو از عرضه عمومی آئودی Q5 e-Tron در بازار خبر داد و حالا تصاویر به دست آمده از پارکینگ این شرکت نشان می‌دهند کراس اوور جذاب آلمانی بالاخره وارد کشور شده است.

اسفندماه سال گذشته بود که معین خودرو چند دستگاه کراس اوور تمام برقی آئودی Q5 e-Tron را وارد کشور کرد تا پس از اجرای آزمایش‌های لازم، جواز واردات این خودرو را دریافت کند. حالا Q5 e-Tron در نسخه ۴۰ در سه رنگ جذاب وارد پارکینگ معین خودرو شده است.

آئودی Q5 e-Tron

کیو۵ ای‌ترون یک کراس اوور اسپرت با ظاهری مدرن و امروزی است که در زیر کاپوت از پیشرانه برقی ۲۰۱ اسب بخاری استفاده می‌کند. باتری به‌کاررفته در این ماشین با ظرفیت ۸۳.۴ کیلووات ساعت، امکان پیمایش مسافتی حدود ۶۰۵ کیلومتر را فراهم می‌آورد.

خودروی آلمانی روی رینگ‌های ۲۰ اینچی سوار بوده و شامل لیست متنوعی از امکانات ایمنی و رفاهی می‌شود. نمایشگر لمسی مرکزی ۱۱.۶ اینچی با زاویه مناسب برای راننده، دریچه‌های هوای چندضلعی، صندلی‌های چرمی اسپرت، کلاستر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتالی پشت فرمان، سیستم صوتی حرفه‌ای با ۸ عدد بلندگو، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، بلوتوث، تهویه مطبوع اتوماتیک، نورپردازی داخلی، ABS، EBD، BA ، TCS، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و حرکت در سراشیبی، ترمز اضطراری، رادار جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و سیستم خودران سطح 2 همگی جزو تجهیزات استاندارد این ماشین هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/6/8
سلام
دوستان
همه اطلاع داریم که از جمله خوشنام ترین وارد کننده خودرو وارداتی، شرکت معین خودرو ایرانیان در رسانه ها معرفی شده و می شود.
این حقیر با قرارداد ۹۰ روزه تویوتا لوین هیبرید،
از اسفند ۱۴۰۲ ، پول کامل به حساب معین خودرو واریز کردم،
تا امروز که ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ است، "" مدت ۶ ماه و ۱۰ روز "" از واریز کامل وجه گذشته،
ولی هیچ خبری از زمان تحویل خودرو مشخص نیست،
هیچ کس هم ، اعم از معین خودرو و یا وزارت صنعت و معدن پاسخگو نیستند!!!

کسی اطلاع داره مشکل چیه؟ و با کجا باید پیگیری کنم؟؟
آیا ۳٪ جریمه تاخیر در تحویل خودرو ، که بارها در اطلاعیه وزارت صمت به آن تاکید شده بود، پرداخت میشه؟؟
لطفا راهنمایی کنید....