موضوعات داغ

چری iCar 03T با ظاهری خشن‌تر، آماده فروش می‌شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

برند iCar یکی از زیرشاخه‌های جدید چری است که فعالیت خود را از سال گذشته و با تمرکز بر خودروهای برقی آغاز کرد. نخستین محصول این برند، چری iCar 03 نام داشت. فروش این خودرو از سال 2023 در چین آغاز شده است. نسخه آفرودی این خودرو با نام چری iCar 03T در نمایشگاه خودرو پکن 2024 معرفی شد و اکنون این نسخه آماده عرضه به بازار است. چری iCar 03T یک بار دیگر در جریان نمایشگاه خودرو چنگدو 2024 که آخر هفته جاری آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد. این رونمایی با اعلام قیمت‌ها همراه است.

سپرهای چری iCar 03T تفاوتی با نسخه اصلی ندارند اما گلگیرهای آن بزرگتر هستند. رینگ‌های خودرو نیز اکنون بزرگتر شده است. مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر، می‌توانند یک پانل سقفی با بست‌ها و چراغ‌های LED دریافت کنند.

چری iCar 03T

ابعاد چری iCar 03T شامل 4433 میلی‌متر طول، 1916 میلی‌متر عرض، 1741 میلی‌متر ارتفاع و 2715 میلی‌متر فاصله بین دومحور هستند. برای فضای داخلی خودرو از مواد بادوام‌تری استفاده شده است و اکنون نشان iCar روی فرمان خودرو قرار دارد. نمایشگرها و پد شارژر بیسیم همانند نسخه استاندارد، سرجای خودشان قرار دارند.

چری iCar 03T در تیپ پایه به موتور الکتریکی 184 اسب‌بخاری مجهز است که روی محور عقب آن قرار دارد. در تیپ‌های گران‌قیمت، دو موتور با مجموع 279 اسب‌بخار قدرت تعبیه شده‌اند که هرکدام روی یک محور خودرو قرار گرفته‌اند. چری iCar 03T با پکیج باتری به ظرفیت 69.77 کیلووات ساعت عرضه می‌شود. این خودرو با نام جیکو J6‌ در بازارهای خارج چین عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد