موضوعات داغ

نیسان سنترا 2025 با قیمت پایه 21950 دلار معرفی شد، یک خودرو اقتصادی و معقول

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان سنترا 2025 به عنوان یک سدان مقرون‌به‌صرفه، همچنان گزینه‌ای معقول در بازار جهانی است. این خودرو پس از بروزرسانی‌های گسترده در سال پیش،‌ اکنون با تغییراتی جزئی و اندکی افزایش قیمت با مدل 2025 به بازار عرضه شده است.

قیمت پایه نیسان سنترا 2025 اکنون از 21590 دلار (یک میلیارد و 252 میلیون تومان)‌ آغاز می‌شود که 140 دلار افزایش قیمت را نسبت به مدل 2024 تجربه کرده است. تریم میان‌رده SV افزایش قیمت 180 دلاری و مدل پرچمدار SR نیز افزایش قیمت 320 دلاری را تجربه کرده‌اند. خریداران نیسان سنترا در ایالات متحده سه مرحله سرویس رایگان در دو سال اول یا 24 هزار مایل (38 هزار کیلومتر) را دریافت خواهند کرد. همچنین با خرید تیپ میان‌رده SV‌ و نسخه‌های بالاتر آن، بسته خدماتی نیسان کانکت را دریافت خواهید کرد. این بسته امکان اتصال تلفن همراه و همچنین آنتن وای فای در خودرو را ممکن می‌کند.

در تیپ پایه نیسان سنترا یعنی تیپ S، چراغ‌های جلو هالوژنی و رینگ‌های فولادی 16 اینچی با قالپاق دریافت خواهید کرد. کلاستر دیجیتال 4.2 اینچی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 7 اینچی و چهار بلندگو، تهویه مطبوع و شیشه‌های برقی از دیگر تجهیزات این تیپ هستند. سیستم‌های کمک راننده همچون کروز کنترل هوشمند، نور بالا خودکار و رادار نقطه کور را در این تیپ دریافت خواهید کرد.

نیسان سنترا

در تیپ‌های بالاتر تجهیزات بیشتری دریافت خواهید کرد. چراغ‌های LED، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با شش بلندگو و نمایشگر 8 اینچی به همراه کلاستر 7 اینچی صفحه کیلومتر از جمله این تجهیزات هستند.

تمامی تیپ‌های نیسان سنترا به موتور دولیتری چهارسیلندر مجهز هستند که 149 اسب‌بخار قدرت و 198 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس CVT نیسان موسوم به ایکس ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در تمامی تیپ‌ها برعهده دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد