موضوعات داغ

جک E30X برقی در بلاروس عرضه می‌شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

توزیع‌کننده بلاروسی برند چینی جک ثبت پیش‌سفارش مدلE30X را آغاز کرد، که به رقیب مهمی برای دانگ فنگ باکس تبدیل خواهد شد.

نسخه بالارده جک E30X به باتری کششی با ظرفیت ۵۱.۵ کیلووات ساعت مجهز است که برد حرکتی ۵۰۵ کیلومتر را فراهم می‌کند. نسخه پایه دارای باتری با ظرفیت ۴۱ کیلووات ساعت است که فقط ۲.۸۹ کیلووات ساعت کمتر از حداکثر ظرفیت باتری نسخه بالارده دانگ فنگ باکس است. برد حرکتی این نسخه از جک E30X برابر با ۴۰۵ کیلومتر اعلام شده است.

خریداران بلاروسی می‌توانند نسخه پایه جک E30X را با قیمت ۱۸۷۲۰ دلار خریداری کنند، در حالی که نسخه پرچمدار این مدل ۲۰۷۸۰ دلار قیمت دارد.

در نسخه پایه امکاناتی از جمله ورود بدون کلید، گرمایش و تهویه صندلی راننده، درگاه USB جلو و عقب، ترمز دستی برقی، سقف پانوراما، شارژر بی‌سیم برای گوشی هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستمی برای نمایش فضای اطراف روی نمایشگر، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های جلوی ال‌ای‌دی و بسیاری از دستیارهای الکترونیکی وجود دارد. این دستیارها شامل سیستم حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور و ... هستند.

سرنشینان به یک صفحه نمایش چندرسانه‌ای ۱۲.۸ اینچ در نسخه پایه و ۱۵.۶ اینچ در نسخه بالارده دسترسی دارند. پنل ابزار الکترونیکی در هر دو نسخه ۶.۲ اینچ است.

جک E30X

ابعاد این خودروی برقی ‍۱.۵۶/۱.۷۷/۴.۰۲ متر است. فاصله محوری این مدل ۲.۶۲ متر و وزن ناخالص آن ۱۷۴۰ کیلوگرم است. جک E30X دارای صندوق عقب ۳۰۰ لیتری است، که این حجم با جمع کردن ردیف عقب به ۱۱۵۰ لیتر افزایش می‌یابد.

موتور برقی سنکرون آهنربای دائمی جک E30X توان ۱۰۰ کیلووات و گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر تولید می‌کند.

جک E30X در ۶ رنگ سفید، مشکی، سبز، خاکستری، آبی و بنفش در بازار بلاروس عرضه خواهد شد. فضای داخلی با رنگ‌های سفید قهوه‌ای و مشکی قابل سفارش است.

اولین نسخه‌های جک E30X در اوایل ماه اوت وارد بلاروس خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد