موضوعات داغ

کراس‌اوور ارزان جتور X50 در روسیه عرضه می‌شود، برادر کوچکتر فیدلیتی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

رونمایی نسخه روسی جتور X50 در تاریخ ۲۷ ژوئیه در نمایشگاه خودروی چینی ۲۰۲۴ در مسکو انجام خواهد شد. فروش ارزان‌ترین محصول این برند در روسیه، که بر اساس مدل Soueast DX5 ساخته می‌شود، برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

نمایشگاه خودروی چینی ۲۰۲۴ در روزهای ۲۷ و ۲۸ ژوئیه در پایتخت روسیه برگزار می‌شود. در حال حاضر قیمت بلیط این نمایشگاه از ۱۲۰۰ تا ۳۵۰۰ روبل متغیر است.

کراس‌اوور کامپکت جتور X50 در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. سال گذشته نمایندگان جتور قول عرضه یک کراس‌اوور با شاخص DX5 را در روسیه داده بودند. در ابتدای سال ۲۰۲۴ مشخص شد که این مدل با نام X50 شناخته خواهد شد. در ماه آوریل، اولین تصاویر از این محصول جدید منتشر شد.

به گفته نمایندگان جتور، کراس‌اوور X50 مخصوص مشتریان جوان طراحی شده است. از مزایای این مدل می‌توان به فضای داخلی و محفظه بار جادار و طیف گسترده‌ای از امکانات اشاره کرد.

خودروهای جتور X50 با آب و هوای روسیه سازگاری دارند. این مدل‌ها دارای بدنه گالوانیزه، پکیج گرمایشی و تعداد زیادی واشر اضافی هستند. امکانات این کراس‌اوور شامل نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی برای گوشی هوشمند است. کابین جتور X50 دارای یک واحد دوگانه با قطر ۲۰.۵ اینچ متشکل از یک داشبورد و یک صفحه نمایش مرکزی است.

جتور X50

ظاهر جتور X50 بسیار به سوئست DX5 شباهت دارد. این نکته در چراغ‌های جلو و ابعاد کلی بدنه کاملا مشهود است. با این حال، مدل جدید دارای ویژگی‌های ظاهری جدیدی نیز می‌باشد. از این موارد می‌توان به جلوپنجره بزرگ کرومی با میله‌های عمودی، سپرهای تهاجمی و طراحی چرخ منحصر به فرد اشاره کرد.

ابعاد جتور X50 به ترتیب از چپ به راست ۱.۶۵/۱.۸۴/۴.۴ متر و فاصله محوری آن ۲.۶ متر است. این مدل در هر دو محور به سیستم تعلیق مستقل مجهز شده است.

جتور X50 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ساخت چری با توان ۱۴۷ تا ۱۵۶ اسب بخار و جعبه‌دنده ۶ سرعته دوکلاچه بهره می‌برد.

در حال حاضر، محصولات جتور در روسیه شامل چهار کراس‌اوور داشنگ، X70 پلاس، X90 پلاس و T2 است. ارزان‌ترین مدل کنونی این برند در روسیه، جتور داشنگ با قیمت آن ۲۴۸۹۹۰۰ روبل است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد