موضوعات داغ

نسخه محدود جتور تراولر JMK وارد بازار چین شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

جتور از آغاز تحویل نسخه محدود کراس‌اوور جتور تراولرJMK با نام سیلور دراگون وینگ خبر داد. این خودرو نسخه رسمی تیونینگ مدل T2 است که از مارس ۲۰۲۴ در روسیه عرضه شده است.

تولید این جتور تراولر توسط یک بخش ویژه از برند چینی به نام JMK (پادشاهی سازندگان جتور) انجام می‌شود. وظیفه این بخش توسعه پروژه‌هایی بر اساس مدل‌های تولیدی جتور و تداوم تولید آن خودروها در نسخه‌های محدود است.

قیمت نسخه محدود کراس‌اوور جتور تراولر JMK سیلور دراگون وینگ، که فقط ۳۰۰۰ نسخه از آن تولید خواهد شد، ۲۱۹۹۰۰ یوان است. برای مقایسه، قیمت جتور تراولر معمولی، بسته به پیکربندی، از 139900 تا 184900 یوان متغیر است.

جتور تراولر اصلاح‌شده در مقایسه با مدل تولیدی، قابلیت‌های آفرود بهتری دارد. با این حال، تمام تغییرات اصلی به ظاهر کراس‌اوور محدود می‌شود، که شامل یک سپر تقویت‌شده جدید در جلو، ورودی هوای روی کاپوت و یک نوار نوری ال‌ای‌دی به جای عبارت درخشان جتور هستند.

یک پلتفرم چندمنظوره به سقف خودرو متصل شده است، که در طرفین آن نردبان‌های تاشو و اتصالاتی برای جعبه‌های اضافی وجود دارد. چرخ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های جدید آفرود به ابعاد 255/55 R20 پوشیده شده‌اند.

در عقب یک سپر تقویت‌شده جدید و پوشش‌های فلزی برای چراغ‌ها به چشم می‌خورد. بدنه با یک لایه محافظ مات به نام استارشیپ اسپیس سیلور پوشانده شده است.

ابعاد جتور تراولر JMK سیلور دراگون وینگ: طول ۴.۷۸ متر، عرض ۲.۰۳ متر، ارتفاع ۱.۹۶ متر و فاصله محوری ۲.۸ متر.

جتور تراولر JMK

زیر کاپوت این کراس‌اوور یک موتور ۲ لیتری چهارسیلندر خطی توربوشارژ قرار دارد، که توان 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور بنزینی با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه کار می‌کند.

سیلور دراگون وینگ به طور پیش‌‌فرض به قفل دیفرانسیل هوشمند محور عقب و سیستم چهارچرخ محرک XWD ساخت بورگ وارنر مجهز است. این سیستم هفت حالت رانندگی شامل سه حالت شهری و چهار حالت آفرود را ارائه می‌دهد.

جتور تراولر در روسیه با نام T2 فروخته می‌شود و به موتور 2 لیتری مشابه و گیربکس 7 سرعته مجهز است. البته نسخه روسی قدرت کمتری دارد و توان 245 اسب بخار و گشتاور 375 نیوتن متر تولید می‌کند. سیستم چهارچرخ محرک این مدل نیز توسط بورگ وارنر توسعه داده شده است.

کراس‌اوور جتور تراولر JMK سیلور دراگون وینگ در دو تیپ وویج و اکسپدیشن با قیمت 3759000 و 3999000 روبل قابل سفارش است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد