موضوعات داغ

فروش اقساطی FMC 511 به مدت محدود آغاز شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فردا موتورز فروش اقساطی سدان FMC 511 را با شرایط ویژه به مدت محدود آغاز کرد.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و تسهیلات فروش 12، 18 و 24 ماهه به دفاتر مرکزی فردا موتورز و عاملیت‌های فروش آن در سرار کشور مراجعه کنند.

مشخصات فنی فردا 511

خودروی فردا 511، اولین سدان تولیدی خودروسازی فردا، در سال 2020 معرفی شد و از سال 2021 وارد بازار ایران گردید. این خودرو در سگمنت B پلاس یا سدان جمع و جور شهری قرار می‌گیرد. علی‌رغم ابعاد کوچک، فردا 511 بزرگترین کابین را در میان رقبای داخلی خود دارا است و برای یک خانواده کم جمعیت کاملاً مناسب می‌باشد.

طراحی ظاهری فردا 511 از خطوط نرم و منحنی بهره می‌برد که به آن چهره‌ای پویا و مدرن می‌بخشد. جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های کشیده و استفاده از چراغ‌های LED مخصوص روز در زیر سپر، از ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند. در نمای جانبی، چندین خط منحنی و کشیده بر روی درب‌ها و پایین خودرو باعث شده تا از سادگی خارج شود. نمای عقب محافظه‌کارانه‌تر طراحی شده، اما چراغ‌های عقب با نمای جلو هماهنگی دارند.

طراحی داخلی فردا 511 متفاوت از خودروهای داخلی و پر از خطوط شکسته است. در وسط کنسول میانی یک صفحه نمایش لمسی کوچک قرار دارد. پشت آمپر ساده با یک دورشمار کیلومتر در وسط طراحی شده و فرمان به صورت D-Cut با دکمه‌های کنترلی است.

فردا 511 مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که قادر به تولید 106 اسب بخار در دور 5500 می‌باشد. این خودرو از یک گیربکس 5 سرعته دوکلاچه بهره می‌برد که باعث عملکرد سریع‌تر و سواری نرم‌تر می‌شود. وزن سبک 1115 کیلوگرمی آن به مصرف سوخت پایین کمک می‌کند، به طوری که مصرف ترکیبی آن 6.4 لیتر در 100 کیلومتر است.

از نظر امکانات و تجهیزات، فردا 511 نسبتاً کامل است. این خودرو مجهز به سانروف، آینه‌های تاشو برقی، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، سیستم‌های ایمنی مختلف مانند ESP، EBD، ABS و HHC، دوربین دنده عقب، فرمان برقی، تهویه الکترونیکی و سنسور پارک عقب می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد