موضوعات داغ

نمایش توانمندی های شرکت آرین دیزل در دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در یک رویداد مهم صنعتی، شرکت آرین دیزل، یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی کشور، آمادگی خود را برای حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران اعلام کرده است. این نمایشگاه بزرگ که از 29 خرداد تا 1 تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد، فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های این شرکت در زمینه تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین خواهد بود.

آرین دیزل که در دو سال اخیر، حضور در نمایشگاه‌های خودرویی را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده است، این بار نگاه ویژه‌ای به نمایشگاه‌های مرتبط با خودروهای کار و تجاری دارد. این شرکت پیشتر در نمایشگاه نفت که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده بود، حضور یافته و کامیون شک موتور با مجوز ADR را به نمایش گذاشته بود. اکنون، آرین دیزل قصد دارد محصولات خود را در نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته نیز به معرض دید عموم قرار دهد.

نمایش توانمندی های شرکت آرین دیزل در دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن 1403

انتظار می‌رود آرین دیزل با ارائه خودروهای تجاری سنگین شک موتور در این نمایشگاه حاضر شود تا کشنده‌ها، کامیون‌های باری، کمپرسی‌ها و میکسرهای خود را به عنوان محصولاتی متناسب با صنعت بتن، به این بازار معرفی کند. فعالیت‌های آرین دیزل در دو بخش سنگین و نیمه‌سنگین با برندهای شک موتور و جک انجام می‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود که اولویت این شرکت در نمایشگاه بتن، حضور با محصولات برند شک موتور باشد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران، با حضور 90 شرکت داخلی در فضایی بالغ بر 9 هزار متر مربع برگزار خواهد شد. این رویداد تخصصی، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای حوزه صنعت سیمان و بتن در ایران محسوب می‌شود که برای نخستین بار در شهریور ماه سال 1402 در کشور برگزار شد. ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر اعلام شده است.

حضور آرین دیزل در این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های این شرکت در تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین برای صنعت بتن خواهد بود. انتظار می‌رود این حضور، گامی مهم در راستای توسعه بازارهای جدید و ارتقای جایگاه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد