موضوعات داغ

تصاویر جاسوسی فضای داخلی شاسی بلند لوکس BYD لئوپارد 8 منتشر شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امسال سال پرکاری برای برند جدید فانگ چنگ بائو شرکت BYD خواهد بود، با عرضه قریب‌الوقوع هر دو مدل بائو 3 (لئوپارد 3) و بائو 8 (لئوپارد 8). چند روز پیش ما تصاویر رسمی از بائو 3 را با لباس گریز منتشر کردیم، امروز نوبت به تصاویر جاسوسی از داخل کابین بائو 8 رسیده است.

بائو 8 در ماه آوریل امسال در رویداد شبانه فانگ چنگ بائو رونمایی شد و از آن زمان تصویر خوبی از ظاهر خارجی آن داریم. اگرچه هنوز پوشش گریز سنگینی دارد، اما تصاویر جاسوسی از داخل کابین، ایده‌ای از آنچه باید انتظار داشته باشیم به ما می‌دهد. گفته می‌شود بائو 8 در گزینه‌های 6 و 7 صندلی ارائه خواهد شد و تصاویر جاسوسی به وضوح نسخه 7 صندلی را نشان می‌دهند.

در جلو می‌بینیم که بائو 8 زبان طراحی عمومی فانگ چنگ بائو را حفظ کرده است. در حال حاضر بائو 5 تنها خودروی این برند در بازار است و می‌بینیم که به نظر می‌رسد بائو 8 حس لوکس‌تری دارد که با جزئیاتی مانند متریال سوئدی روی ستون A و سقف نشان داده شده است. فرمان آن بسیار سنگین با دکمه‌های کنترلی است و به نظر می‌رسد یک صفحه نمایش ابزار زیر پوشش داشبورد پنهان شده است. واضح‌ترین چیز واحد سرگرمی بزرگ مرکزی و احتمالاً پدهای شارژ بی‌سیم دوگانه تلفن است.

از تصاویر جاسوسی نمی‌توان چیز زیادی درباره ردیف دوم دریافت. اما انتظار می‌رود که صندلی‌ها دارای تنظیم برقی زاویه پشتی و امکانات گرمایشی و تهویه باشند.

توضیحات عکس

بائو 8 ظاهر جعبه‌ای شبیه به یانگ‌وانگ U8 دارد و ابعاد آن 5195، 1994 و 1875 میلی‌متر (طول/عرض/ارتفاع) است، در حالی که فاصله محوری آن 2920 میلی‌متر است. باربند سقفی روی بائو 8، ارتفاع را به 1905 میلی‌متر می‌رساند. این خودرو روی چرخ‌های 20 یا 21 اینچی حرکت خواهد کرد. همانند بائو 5، لئوپارد 8 نیز از پلتفرم هیبریدی آفرود فوق پیشرفته DMO شرکت BYD استفاده می‌کند. به جای قفل دیفرانسیل مرکزی، بائو 8 از قفل‌های انرژی بین محوری الکترونیکی استفاده می‌کند. با بدنه غیرباربر، این خودرو دارای سیستم تعلیق دوبل از نوع دوبل ویشبون در جلو و عقب است. یک قلاب یدک‌کش اختیاری به بائو 8 امکان کشیدن تریلری تا 2.5 تن را می‌دهد.

با تجهیز به لیدار، فانگ چنگ بائو بائو 8 باید سطح قابل قبولی از کمک به رانندگی داشته باشد. از دیگر تجهیزات احتمالی می‌توان به سانروف پانوراما و آینه دید عقب پخش جریانی اشاره کرد.

برخلاف بائو 5، لئوپارد 8 از موتور 1.5 توربوشارژ عبور کرده و به موتور 2.0 توربوشارژ قدرتمندتری با توان اوج 200 کیلووات مجهز شده است. این خودروی تمام‌هیبریدی، یک موتور الکتریکی 200 کیلوواتی در محور جلو و یکی 300 کیلوواتی در عقب دارد. نیروی باتری طبیعتاً از باتری‌های بلید مشهور BYD تأمین می‌شود، اما ظرفیت بسته‌ها تا کنون ناشناخته است.

پیش‌بینی می‌شود فانگ چنگ بائو بائو 8 (لئوپارد 8) حدود اواخر سه ماهه سوم امسال عرضه شود و قیمت احتمالی آن حدود 500,000 یوان (69,000 دلار) باشد. BYD سال گذشته برند فانگ چنگ بائو را معرفی کرد که در حال حاضر بر تولید شاسی‌بلندهای آفرود سنگین از نوع تمام‌هیبریدی تمرکز دارد. اما این برند حداقل یک کانسپت خودروی اسپرتساز را نیز نشان داده که نشان می‌دهد ممکن است انحصاراً در این حوزه متمرکز نماند. انتظار می‌رود بائو 3 پس از بائو 8، اواخر امسال یا اوایل سال آینده عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد