موضوعات داغ

حضور آرین دیزل با محصولات جک و شکموتو با امکان تست درایو در نمایشگاه خودرو شیراز 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین دیزل، یکی از تولیدکنندگان برجسته خودروهای دیزلی در ایران، از تاریخ 22 تا 25 خردادماه 1403، در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو سواری و سنگین شیراز حضور خواهد داشت. این شرکت در غرفه خود، سبد گسترده محصولات را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار می‌دهد و فرصت تست رانندگی برخی از محصولات را نیز فراهم می‌کند.

آرین دیزل هم اکنون کامیونت‌های 6تن، 8.5 تن و 9 تن از برند معتبر جک را در سبد محصولاتش دارد. علاوه بر این، کشنده SHACMOTO X5000 نیز به سبد محصولات تولیدی این شرکت اضافه شده که در زمره قوی‌ترین کشنده‌های بازار ایران قرار می‌گیرد. دو محصول جدید دیگر این شرکت، X5000D و X5000L نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد.

کشنده شکموتو X5000، یکی از محصولات جذاب آرین دیزل است که با ترکیب موتور کامینز 13 لیتری و گیربکس فست 18 سرعته، عملکرد منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. این کشنده چینی قدرتمند، از سیستم تعلیق 4 بالن بهره می‌برد که نرمی فوق‌العاده‌ای را برای کابین فراهم می‌کند. ظرفیت باک سوخت 1000 لیتری و ریتاردر جداگانه از موتور، از دیگر ویژگی‌های این کشنده هستند.

علاوه بر مشخصات فنی قدرتمند، شکموتو X5000 دارای تجهیزات عالی از جمله سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد لغزش، صفحه نمایشگر 10 اینچی مولتی‌مدیا، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، بادگیر سقف و جانبی، کامپیوتر سفری هوشمند، کلیدهای کنترل روی فرمان، سنسور باران، سیستم مانیتورینگ نقاط کور 360 درجه و بسیاری امکانات دیگر می‌باشد.

در نمایشگاه خودرو شیراز، علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 تا 22، از غرفه آرین دیزل بازدید کنند و ضمن آشنایی با محصولات این شرکت، امکان تست درایو کشنده شکموتو X5000 و سایر خودروهای نمایشگاهی را نیز داشته باشند. این فرصت ویژه، گامی مهم در جهت آشنایی بیشتر مصرف‌کنندگان با محصولات آرین دیزل خواهد بود.

آرین دیزل با حضور پررنگ در این نمایشگاه، توانمندی‌های خود در زمینه طراحی و تولید خودروهای دیزلی را به نمایش می‌گذارد و فرصتی مناسب برای جلب نظر مشتریان و علاقه‌مندان به این صنعت فراهم می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد