موضوعات داغ

جی‌ای‌سی ترامپچی GS8 معرفی شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای برند GAC طی دوره جدید واردات خودرو، با شرکت راساموتور خاورمیانه به ایران آمده‌اند. در همین حال شرکت چینی مشغول رونمایی از مدل‌های جدید است. یکی از مدل‌های جدید این شرکت، جی‌ای‌سی ترامپچی GS8 نام دارد که برای سال 2024 به بازار می‌آید.

جی‌ای‌سی اعلام کرده است که ترامپچی GS8 در نسخه‌های پنج، شش و هفت سرنشینه روانه بازار می‌شود. مشتریان در صورت خرید نسخه 5 نفره، شامل یک تخفیف قابل توجه خواهند شد. این مینی‌ون در نسخه‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل با موتور هیبریدی از تاریخ 28 می 2024 قابل خریداری خواهد بود. قیمت ترامپچی GS8 در محدوده 26 الی 34 هزار دلار قرار دارد.

مشتریان چینی با خرید نسخه پنج نفره ترامپچی GS8، مالک یک مینی‌ون با فضای بار عریض و گسترده خواهند بود. همچنین نصب دو ردیف صندلی باعث شده است تا فضای پا و سر قابل توجهی در اختیار سرنشینان قرار گیرد.

جی‌ای‌سی برای خلق ظاهر ترامپچی GS8، از خطوط طراحی اغراق آمیز استفاده کرده است. چراغ‌های خودرو نیز براساس طرح‌های هندسی شکل گرفته‌اند. ابعاد ترامپچی GS8 شامل 5015 میلی‌متر طول، 1950 میلی‌متر عرض و 1780 میلی‌متر ارتفاع هستند. فاصله بین دومحور این مینی‌ون نیز 2920 میلی‌متر است.

جی‌ای‌سی ترامپچی GS8

ترامپچی GS8 در بخش فنی با موتورهای درون‌سوز بنزینی و هیبریدی قابل خریداری است. نسخه بنزینی این خودرو به موتور دولیتری چهارسیلندر توربوشارژر با 252 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. در نسخه هیبریدی ترامپچی GS8، همین موتور توربوشارژر بنزینی را به همراه یک موتور الکتریکی روی محور عقب می‌بینیم که در مجموع 372 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. سیستم انتقال قدرت ترامپچی GS8 هیبریدی از گیربکس E-CVT بهره می‌برد و سیستم هیبریدی آن نیز توسط تویوتا توسعه یافته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد