موضوعات داغ

خودروهای جدید MG به ایران آمدند، نگاهی به شوروم بزرگ MG در تهران + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در قلب پایتخت، تهران، شوروم بزرگ و اختصاصی خودروهای MG در منطقه پارک وی جای گرفته است. این مرکز نمایشی که زمانی قرار بود به محصولات جگوار و لندروور اختصاص یابد، اکنون به طور رسمی میزبان گستره‌ای از خودروهای متنوع برند چینی MG است.

شرکت فردا موتورز، نماینده رسمی این برند در کشورمان، در نمایشگاه اتوکسپو تهران از دو مدل MG 5 و MG GT رونمایی کرد. اما به نظر می‌رسد این تنها آغازی بر معرفی سبد گسترده‌تری از محصولات MG در بازار ایران بوده است. فردا موتورز در نظر دارد تا خودروهای دیگری همچون مدل‌های MG Cyberster، MG 4 EV X Power و Roewe D7 را نیز در کشور عرضه نماید.

MG GT

Roewe D7 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی سایک موتورز چین محسوب می‌شود. این سدان لوکس و مدرن، دارای پیشرانه برقی بوده و توسط برند Roewe که محصولات مشترک فراوانی با MG دارد، تولید می‌گردد. چراغ‌های باریک و کشیده، نمای جلوی بسته، خطوط روان بدنه و دستگیره‌های توکار از جمله عناصر طراحی برجسته این خودرو به شمار می‌روند. D7 در دو نسخه تک موتوره با قدرت 197 و 210 اسب بخار و شعاع حرکتی 510 و 610 کیلومتر عرضه خواهد شد.

MG 4 EV X Power یک هاچبک از این برند چینی است که بر پایه پلتفرم ماژولار MSP شرکت سایک موتورز پایه‌ریزی شده است. این خودرو به دو موتور برقی با مجموع قدرت 429 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر در محورهای جلو و عقب مجهز گردیده و قیمتی در محدوده 46 هزار دلار برای نسخه‌های پایه آن در نظر گرفته شده است.

محصولات جدید MG در ایران

اما شاید جذاب‌ترین و خاص‌ترین محصول در میان خانواده MG، مدل Cyberster باشد. این رودستر اسپرت و تمام برقی، قادر است در کمتر از 3 ثانیه شتاب بگیرد. برای آن سه پیشرانه با توان‌های 201، 335 و 536 اسب بخار در نظر گرفته شده است. قوی‌ترین نسخه این خودرو با 725 نیوتن متر گشتاور و رکورد شتاب صفر تا صد در 3.2 ثانیه، بی‌شک یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی جهان به حساب می‌آید.

این شوروم بزرگ در پارک وی، که در گذشته قرار بود به جگوار و لندروور اختصاص یابد، اکنون به صورت رسمی پذیرای طیف وسیعی از خودروهای MG از جمله مدل‌های سایبرستر، MG 4 EV X Power، Roewe D7 و دیگر محصولات این برند چینی است. شرکت فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی این برند در کشور، پیش از این در نمایشگاه اتوکسپو از دو مدل MG 5 و MG GT نیز رونمایی کرده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد