موضوعات داغ

میتسوبیشی ASX مدل 2024 معرفی شد، دوقلوی ژاپنی رنو کپچر + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تنها 19 ماه پس از آنکه ASX اروپایی میتسوبیشی به نسخه برندگذاری شده رنو کپچر تبدیل شد، این شرکت ژاپنی مدل جدید را برای مطابقت با کپچر 2024 به‌روزرسانی کرده است. همانند شاسی‌بلند کوچک قبلی، ASX جدید تقریباً کاملاً شبیه به دوقلوی فرانسوی خود است.

تصاویر این مدل جدید ابتدا توسط میتسوبیشی موتورز در هلند به اشتراک گذاشته شد. مانند کپچر، مهم‌ترین تغییرات طراحی در جلو انجام شده و چراغ‌های جدید جایگزین واحدهای شبیه به چنگال خرچنگ مدل قبلی شده‌اند. با این حال، میتسوبیشی پس از زدن لوگوی خود روی مدل جدید، کار را تمام نکرده است.

جلوپنجره ASX به طور قابل توجهی با کپچر متفاوت است و شکاف بزرگتری دارد که با طراحی یکپارچه‌تر تا جلوپنجره ادامه می‌یابد و همه آن به رنگ سیاه براق است. تغییر قابل توجهی در بدنه انجام نشده است. وجود متن میتسوبیشی و سپر عقب مات‌شده، مهم‌ترین تغییرات عقب هستند.

کابین ASX 2024 با اضافه شدن نشان میتسوبیشی و گرافیک‌های جدید به‌روزرسانی شده اما همین است. این خودرو دارای همان صفحه سرگرمی 10.4 اینچی کپچر است اما فاقد صفحه نمایش دیجیتال 10.25 اینچی جدید رنو بوده و به جای آن یک نمایشگر 7 اینچی دارد.

میتسوبیشی ASX مدل 2024 معرفی شد

از ویژگی‌های استاندارد مهم می‌توان به اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، مانیتور توجه راننده، سامانه کمکی حفظ خودرو در لین و کمک سرعت هوشمند اشاره کرد. نسخه‌های منتخب نیز دارای گارانتی 8 ساله هستند.

اگرچه اطلاعات کامل ویژه بازارها برای ASX جدید اعلام نشده، اما وبسایت میتسوبیشی در هلند نشان می‌دهد که یک موتور 1.0لیتری سه سیلندر توربوشارژ 89 اسب بخاری و گشتاور 118 پوند-فوت (160 نیوتن‌متر) به عنوان گزینه ورودی ارائه می‌شود. یک موتور 1.3 لیتری دی‌ای-تی هایبریدی ملایم نیز با قدرت 138 اسب‌بخار و گشتاور 192 پوند-فوت (260 نیوتن‌متر) و گیربکس 6 دنده دستی، یا قدرت 158 اسب‌بخار و گشتاور 199 پوند-فوت (270 نیوتن‌متر) با گیربکس 7 دنده اتوماتیک عرضه می‌شود. همچنین میتسوبیشی یک هیبرید 1.6 لیتری با دو موتور الکتریکی و باتری 1.2 کیلووات‌ساعتی با قدرت 143 اسب‌بخار را ارائه می‌کند. کپچر نیز با همین گزینه‌های سامانه محرکه در دسترس است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد