موضوعات داغ

رنو کپچر جدید در هفته آینده رونمایی خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

رنو تأیید کرده که در تاریخ 4 آوریل از کپچر جدید رونمایی خواهد کرد.

این شاسی‌بلند کامپکت محبوب قرار است پس از کلیو کوچکتر، دستخوش بازسازی قابل توجهی شود، زیرا رنو هدف افزایش سهم خود در این بخش حیاتی را دنبال می‌کند.

برونو وانل، مدیر عملکرد محصول رنو به اتوکار گفت: "ما کپچر را فراموش نخواهیم کرد. ما زمان و پول زیادی را در بخش B سرمایه‌گذاری می‌کنیم"، وانل با اشاره به برنامه‌های خود برای بازسازی گسترده این رقیب فورد پوما در نسل سوم آن که قرار است در بهار آینده به فروش برسد، گفت:

"هدف این است که سهمی از بخش C را به موفقیت خود در بخش B اضافه کنیم."

تصاویری که اخیراً از ثبت اختراع آن منتشر شده نشان می‌دهد که کپچر جدید در راستای همگام شدن با همکاران جدیدتر خود، از نمای جلوی جدید و شیک‌تری با لوگو و طراحی چراغ‌های LED به شکل پیکان جدید رنو بهره خواهد برد.

قرار است این خودرو از یک تریم ارشد با طعم اسپرت با نام Esprit d'Alpine نیز بهره ببرد و یک بازسازی گسترده در داخل کابین آن با نصب یک نمایشگر لمسی جدید و بزرگتر با سیستم سرگرمی و اطلاعات OpenR جدید رنو صورت خواهد گرفت.

اما همانند مدل کلیو بازسازی شده، از نظر مکانیکی تغییر چندانی نخواهد داشت و همچنان گزینه‌هایی از موتورهای سه سیلندر بنزینی، هیبریدی تمام و هیبریدی پلاگین ارائه خواهد شد.

قیمت‌گذاری رقابتی، عامل کلیدی موفقیت کپچر جدید خواهد بود. وانل اشاره کرد که برند بر روی پرداخت‌های ماهانه و نه قیمت کلی متمرکز خواهد شد.

او همچنین اضافه کرد که بهبود در ارزش باقیمانده خودروهای رنو به کاهش پرداخت‌های ماهانه - چه در قالب لیزینگ، خرید اعتباری یا قرارداد خرید با پرداخت پایانی - کمک خواهد کرد.

اجتناب از تخفیف نیز به حفظ این ارزش‌های باقیمانده کمک کرده و در نتیجه پرداخت‌های ماهانه را کاهش می‌دهد.

برای مدل پایه، کپچر در حال حاضر از 21،495 پوند شروع می‌شود، یا با پرداخت اولیه 3422 پوند، ماهانه 229 پوند برای یک قرارداد خرید با پرداخت پایانی 48 ماهه با پیمایش سالانه 6000 مایل.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد