موضوعات داغ

خودرو KMC JS6 PHEV کرمان موتور رونمایی شد، اولین پلاگین هیبریدی کرمان موتور + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پلاگین هیبرید جدید KMC JS6 محصول کرمان موتور امروز در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو کشور معرفی شد. این خودرو با نام تجاری JS6 PHEV به زودی در بازار عرضه خواهد شد. شرکت کرمان موتور با همکاری گروه مپنا، خودروی پلاگین هیبرید جدید را به بازار می آورد. این خودرو اصلیت خود را از مدل جک QX می گیرد که به تازگی توسط کمپانی جک معرفی شده است و قرار است اولین خودرو پلاگین هیبرید این کمپانی باشد.

ویدیوی معرفی خودروی KMC JS6 PHEV

مشخصات فنی خودروی KMC JS6 PHEV

کراس اوور پلاگین هیبریدی KMC JS6 از یک موتور بنزینی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با توان ۱۰۸ اسب بخار و دو پیشرانه برقی بهره می‌برد که مجموعا توان تولید 181 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور را دارند. پیشرانه بنزینی این خودرو علاوه بر تولید نیروی محرکه و انتقال آن به محور چرخ‌ها از طریق جعبه دنده DHT، وظیفه شارژ باتری را نیز بر عهده دارد. باتری خودرو دارای ظرفیت ۲۱ کیلووات بر ساعت است که حدوداً ۳.۵ ساعت زمان می‌برد تا با شارژرهای عادی، ظرفیت آن از ۲۰ درصد به ۱۰۰ درصد برسد.

فضای داخلی KMC JS6 PHEV

با توجه به ظرفیت باتری و توان تولیدی KMC JS6 PHEV، این خودرو با هر بار شارژ در حالت تمام برقی می‌تواند حدود ۱۱۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. در حالت استفاده ترکیبی از پیشرانه‌های برقی و بنزینی، می‌تواند به نهایت پیمایش بیش از ۱۲۵۰ کیلومتر برسد. پیشرانه‌های این خودرو با همکاری گروه BYD و گروه خودروسازی جک تولید و مهندسی شده است. KMC JS6 PHEV می‌تواند در مدت ۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و حداقل مصرف سوخت آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۳ لیتر و حداکثر مصرف سوخت آن به حدود ۷ لیتر می‌رسد.

نمای عقب KMC JS6 PHEV

امکانات و تجهیزات KMC JS6 PHEV

این خودرو از امکانات بسیار مناسبی نیز بهره می‌برد.امکاناتی همچون حالت‌های مختلف رانندگی، تهویه‌ی اتوماتیک، سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلی‌ها، دوربین ۳۶۰ درجه، کلاستر دیجیتال با نمایشگر سیستم مالتی مدیا، سیستم کنترل پایداری، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، فناوری LED چراغ‌ها، شارژر بی‌سیم و... در دسترس راننده و سرنشینان این خودرو قرار دارد. هنوز قیمت و زمان عرضه کراس اوور پلاگین هیبرید کرمان موتور مشخص نشده است، اما احتمال می‌رود این خودرو از اواخر سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد